توسط قرارگاه سازندگی خاتم انجام شد:

احداث هفت آموزشگاه در مناطق محروم دلفان

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری استان لرستان گفت: عملیات ساخت هفت آموزشگاه روستایی در مناطق محروم دلفان توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) پایان یافته است.
کد خبر: ۸۷۵۱۵۲۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
به گزارس خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،غلامرضا عبداللهی افزود: این مدارس در مناطق محروم و سخت گذر دهستان میربگ جنوبی و بخش کاکاوند شهرستان دلفان احداث شده اند.
وی با بیان اینکه دانش آموزان با مشکل نبود مکان آموزشی مناسب مواجه هستند، گفت: پس از ارائه گزارش هایی مبنی بر وضعیت نامناسب مکان های تحصیلی دانش آموزان در این هفت روستا سردار عبداللهی فرمانده قرارگاه خاتم (ص) دستور ساخت هفت آموزشگاه را از محل اعتبارات قرارگاه خاتم صادر نمود.
به گفته وی برای تکمیل و بهره برداری این طرح ها هفت میلیارد و 500 میلیون ریال توسط قرارگاه خاتم الانبیا(ص) هزینه شده است.
وی افزود: این مدارس شامل چهار آموزشگاه 2 کلاسه و سه آموزشگاه سه کلاسه می باشند و به زودی تحویل آموزش و پرورش شهرستان دلفان می شوند.
وی هدف از ساخت این مدارس را محرومیت زدایی در مناطق سخت گذر و محروم دلفان عنوان کرد و گفت: قرارگاه خاتم (ص) با هزینه خود این مدارس را برای دانش آموزان مناطق محروم احداث کرده است. 
عبداللهی افزود: در سال گذشته قرارگاه خاتم 24 آموزشگاه را در مناطق محروم لرستان احداث کرده و تحویل آموزش و پرورش این استان داده است.
شهرستان دلفان با 150 هزار نفر جمعیت و 444 روستا در شمال غربی استان لرستان واقع شده است.

منبع:ایرنا
ارسال نظرات