برگزاری مراسم اهدای جوایز قرعه‌کشی طرح "رویاهای دست یافتنی" همراه اول در زنجان

مراسم اهدای جوایز قرعه‌کشی طرح "رویاهای دست یافتنی" همراه اول و طرح جشنواره وفاداری مشتریان ADSL در شرکت مخابرات استان زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۱۸۴۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مراسم اهدای جوایز ویژه قرعه‌کشی برندگان خوش شانس جشنواره " رویاهای دست یافتنی " همراه اول در زنجان با حضور مهندس نیک نام جدیدی، مدیرشرکت و جمعی از مدیران میانی در سالن کنفرانس برگزار شد.

مدیرشرکت مخابرات استان زنجان در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ازتلاشها و مجاهدتهای بسیجیان در طول 8سال دفاع مقدس قدردانی کرد.

مهندس جدیدی افزود: ارتقا و کیفیت های سرویس های مخابراتی به مشتریان یکی از اهداف شرکت مخابرات ایران می باشد.

وی اظهار داشت: حدود چهار میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک اینترنت پر سرعت در کشور از خدمات این سرویس استفاده می کنند که شرکت مخابرات استان زنجان سهم به سزایی در جذب مشتریان داشته است وبیشترمشترکین از خدمات اینترنت پرسرعت مخابرات استفاده می کنند.

مدیر شرکت مخابرات استان زنجان در خصوص جشنواره "رویاهای دست یافتنی" همراه اول و برندگان استانی این طرح تصریح کرد: استان زنجان دارای یک میلیون مشترک همراه اول است .

همچنین مدیر تجاری شرکت در این مراسم گفت: در این جشنواره که در نیمه دوم سال 94 به صورت سراسری در کشور برگزار شد تعداد دو سهمیه به استان زنجان تعلق گرفت که در آن ، دو مشترک خوش شانس به عنوان برندگان استانی این جشنواره ، دو جایزه ی 500میلیون ریالی را به خود اختصاص دادند.

علی احمدی در خصوص جشنواره مشترکان وفادار شرکت مخابرات و برندگان این طرح در استان افزود: در این جشنواره مشترکان وفادار اینترنت پرسرعت مخابرات زنجان در قرعه کشی های هفتگی شرکت مخابرات ایران که از بهمن ماه سال 94 همزمان با بهار انقلاب آغاز تا عید سعید فطر ادامه داشت موفق به اختصاص تعداد 22جایزه5 میلیون ریالی ویک جایزه 250میلیون ریالی شدند که جوایز این مشترکین اهدا گردیده ومابقی نیز امروز اهداءخواهدشد.

گفتنی است، در پایان مراسم 2 جایزه 500 میلیون ریالی طرح رویاهای دست یافتنی همراه اول به برندگان خوش شانس این طرح آقایان موسی نعمتی صالح وشوذب مولوی متین اهدا گرشد.

ارسال نظرات