مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز:

دفاع مقدس حقانیت نظام را در جهان اثبات کرد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه امام رضا(ع) البرزگفت: جنگ تحمیلی موجب اثبات حقانیت ارزش‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی درسطح جهان شده است.
کد خبر: ۸۷۵۱۸۹۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۸
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین "علی شجاعی‌مهر" مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز، با اشاره به وعده الهی مبنی بر پیروزی جبهه حق بر استکبار در خصوص دفاع مقدس و جنگ نابرابر تحمیل شده بر نظام نوپای جمهوری اسلامی اظهار کرد: حاکمیت جمهوری اسلامی وولی‌فقیه ادامه نهضت پیامبر (ص) وائمه معصومین است که بدخواهان اسلام همچون زمان پیامبر (ص) برای براندازی این نظام دست به توطئه تهاجم نظامی زدند.
وی با یادآورشدن معرفی جنگ تحمیلی با نام دفاع مقدس از سوی امام خمینی (ره) تصریح کرد: جنگ و خونریزی همواره در اذهان عمومی منفوراست ولی از آن رو که جنگ تحمیلی موجب اثبات حقانیت ارزش‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی درسطح جهان شده است امام خمینی (ره) از آن به‌عنوان دفاع مقدس یاد کردند. "

شجاعی‌مهر" دفاع مقدس را الگوی صحیحی برای هدایت جامعه دانست و تشریح کرد: علی‌رغم همه کمبودهای موجود در جنگ،نظام جمهوری اسلامی توانست حقانیت خود را ثابت نموده و تبدیل به دایره‌المعارف و دانشگاهی شود که الگوی صحیحی از لحاظ فرهنگی، نظامی و اعتقادی به جهانیان ارائه داده است.   
این مسئول با اشاره به اینکه هنوز بسیاری از گنج‌های دفاع مقدس استخراج نشده‌اند، تصریح کرد: باید با دیدعمیق به موضوع دفاع مقدس نگریست و ایمان رزمندگان درجبهه‌ها وتلاش مردم در پشت جبهه‌ها را مورد بررسی و موشکافی قرار داد و با تحلیل نتایج از این موج عظیم و بی‌سابقه وحدت و همدلی درس گرفت.   
وی ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جنگ نرم و جهاد کبیر متذکر شد: برای پیروزی در جبهه جنگ نرم و مقابله با نفوذ فرهنگی باید الگوهای اعتقادی دفاع مقدس را سرلوحه خود قرار دهیم و از تاریخ درس عبرت بگیریم.   "

شجاعی مهر" با بیان نقاط قوت و اوج در ملت ایران، خاطر نشان کرد: ولایت‌مداری و گوش به فرمان ولایت بودن از نقاط قوت ملت ایران است که باید برای جلوگیری از ایجاد تفرقه در کشور از آن بهره برد.   
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه  ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز درخاتمه با یادآور شدن نام و یاد شهدای اقلیت‌های مذهبی و غیر ایرانی در دفاع مقدس بیان کرد: وجود شهدای اقلیت‌های مذهبی و غیر ایرانی نشان‌گر همدلی وجدان‌های بیدار در وضعیت‌های بحرانی است از همین رو باید با تشریح خطرات جنگ نرم و معرفی گردنه‌های پرخطر، آسیب‌هایی را که نفوذ فرهنگی می‌تواند برای نظام جمهوری اسلامی داشته‌ باشد را برای جوانان روشن نمود.  


ارسال نظرات