رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان:

نماز بالاترین فریاد و بهترین اسلحه در مقابل دشمن است

رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان با بیان اینکه نماز جوانان را در مقابل آسیب‌های اجتماعی واکسینه می‌کند، گفت: نماز بالاترین فریاد و بهترین اسلحه در مقابل دشمن است.
کد خبر: ۸۷۵۱۹۱۳
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن فروزان‌نژاد ظهر امروز در جمع دانش آموزان دبیرستان شاهد آموزش و پرورش ناحیه 2 بندرعباس با بیان اینکه نماز جوانان را در مقابل آسیب‌های اجتماعی واکسینه می‌کند، اظهار داشت: نماز بالاترین فریاد و بهترین اسلحه در مقابل دشمن است.

وی با استناد به آیه «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ» همه دانش آموزان را به حضور در نماز جماعت فرا خواند و نماز را تشکر از خدا دانست و افزود: نماز جوانان امروز را در مقابل آسیب‌های اجتماعی واکسینه می‌کند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان بر برگزاری نماز اول وقت تاکید کرد و گفت: اگر نماز اول وقت برگزار شود آثار و برکات متعددی در زندگی انسان به‌ وجود خواهد آمد و علم بی‌ایمان ارزش ندارد و دانش آموز مسلمان باید در سایه علم آموزی بر تقویت ایمان و خداشناسی اهتمام ورزد.

فروزان نژاد ضمن تشکر از مسؤولان آموزش وپرورش هرمزگان نسبت به اهتمام در امر نماز جماعت مدارس از آمادگی ستاد اقامه نماز استان برای تامل هرچه بیشتر با مجموعه آموزش و پرورش اعلام آمادگی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار