فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان

جوانان حزب الله با الگو گرفتن از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس از کشور خود دفاع کردند

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در جمع طلاب وروحانیون گفت: جوانان لبنانی تحت عنوان حزب الله با الگو گرفتن از دلاورمردان دوران دفاع مقدس با بستن پیشبند یا زهرا و یا حسین از کشور خود جانانه دفاع نمودند.
کد خبر: ۸۷۵۲۲۰۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان؛ جوانان حزب الله با الگو گرفتن از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس از کشور خود دفاع کردند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در جمع طلاب وروحانیون گفت:  جوانان لبنانی تحت عنوان  حزب الله با الگو گرفتن از دلاورمردان  دوران  دفاع مقدس با بستن پیشبند یا  زهرا و یا حسین  از کشور خود جانانه دفاع نمودند.

سردار ترابی در یادوآره شهدای روحانی که در حوزه علمیه ولی عصر (عج) شهرستان رودان برگذار شد با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای 8 سال دفاع مقدس به ویژه شهدای روحانی گفت: روحانیون در 8 سال دفاع مقدس  نقش بسیار مهمی در جنگ داشتند و با بیان احکام الهی و احادیث و روایات باعث تشویق مردم بویژه جوانان به مقابله با دشمنان می شدند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هزمزگان افزود: طلاب و روحانیون در دوران جنگ وظیفه خود را به درستی انجام دادند و نسبت به جمعیت شهدای زیادی تقدیم انقلاب و نظام کردند

 وی ادامه داد: همان گونه که روحانیون در دوران جنگ سخت امتحان خود را به خوبی پس دادند هم اکنون که جنگ نرم دشمن علیه ماست باید خوب به میدان بیایید و با تبیین اهداف و برنامه ریزی دشمن علیه کشور ایران بخصوص نسل جوان مردم را آگاه سازند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان با اشاره به جوانان حزب الله لبنان در جنگ با رژیم صهیونیستی تصریح کرد در سال 2006 زمانی که چهارمین ارتش دنیا با تمام تجهیزات و امکانات کامل نظامی به لبنان حمله کرد عده ای جوان لبنانی تحت عنوان حزب الله با الگو گرفتن از رزمندگان دفاع مقدس با پیشانیبند یا زهرا و یا حسین در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و از کشور خود دفاع نمودند.

وی خاطر نشان کردن: همه مردم باید بدانند که شیطان بزرگ آمریکاست و شیطنت او همیشه ادامه دارد و هرگز نیاید مردم و ملت ایران فریب بخورند که آمریکا دیروز شیطان بزرگ بود اما امروز دشمن است بلکه آمریکا هر ساله شیطانیش بیشتر می شود و هرگز دست از خباثتی خود نخواهد کشید.

درپایان از خانواده معظم شهدای روحانی تجلیل و قدر دانی شد.
ارسال نظرات