نماینده ولی فقیه در سپاه رودبار:

جایگاه شهدا را نمی توان در قالب کلمات ادا کرد

نماینده ولی فقیه در سپاه رودبار، گفت: شهدا به ویژه شهدای فرهنگی حق بزرگی به گردن ما دارند و به راستی جایگاه شهید و شهادت را نمی توان در قالب کلمات ادا کرد.
کد خبر: ۸۷۵۲۸۹۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رودبار، حجت الاسلام والمسلمین احمد ربانی نژاد در مراسم یادواره شش شهید فرهنگی رودبار که به همت کانون بسیج فرهنگیان و ستاد شاهد و ایثارگران مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: نقش معلم همان نقش اولیا و انبیای الهی است.

وی افزود: معلمان و فرهنگیان در دوران دفاع مقدس قلم علم و دانش را بر زمین گذاشتند و اسلحه را بعنوان قلم خود انتخاب کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه رودبار، خاطرنشان کرد: شهدا به ویژه شهدای فرهنگی حق بزرگی به گردن ما دارند و به راستی جایگاه شهید و شهادت را نمی توان در قالب کلمات ادا کرد.

وی با بیان اینکه شهدای فرهنگی عالم فرهنگی هستند و با علم و ایمان به سوی ابدیت پر کشیدند، بیان داشت: امنیت و آسایش و اقتدار و عزت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا است.

وی اضافه کرد: برگزاری مراسماتی همچون یادواره شهدا از اثرگذار ترین برنامه هایی است که به وسیله آن می توان فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل های آینده انتقال داد.

در این مراسم، دکترجمالی نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی، میرغضنفری فرماندار، سرهنگ رمضانی فرمانده نیروی انتظامی، آقاجانی مدیر آموزش و پرورش، خانواده معظم شهداء وجمعی ازفرهنگیان حضور داشتند.

 

ارسال نظرات