معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان خبر داد

استفاده از ظرفیت 50 ماموستای اهل تسنن در اجرای فعالیت‌های قرآنی

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: از ظرفیت 50 ماموستای اهل تسنن استان در راستای اجرای فعالیت‌های قرآنی استان استفاده می‌شود.
کد خبر: ۸۷۵۲۸۹۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام علی رستمی در جلسه شورای مدیران تبلیغات اسلامی کردستان که در سنندج برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس اظهار کرد: در راستای انعقاد تفاهم نامه وزارت نیرو با سازمان تبلیغات اسلامی کشور و مبادله این تفاهم نامه بین مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان و مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کارگاه آموزشی در خصوص صرفه‌جویی در مصرف آب برای روحانیون استان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی طی روزهای آینده و با حضور یکصد نفر از روحانیون و مبلغین استان برگزار خواهد شد.

وی همچنین به فعالیت‌های حوزه قرآنی در استان اشاره کرد و گفت: در راستای ترویج اینگونه فعالیت‌ها 50 نفر از روحانیون اهل سنت استان نیز به عنوان یاوران فرهنگی با تبلیغات اسلامی کردستان همکاری خواهند کرد.

وی همچنین بر اقامه نماز جماعت در مدارس صدرا تاکید کرد و گفت: از روحانیون و مبلغینی که به مدارس صدرای استان نزدیکتر هستند باید برای امام جماعت مدارس صدرا استفاده شود.

معاون اداری مالی تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این جلسه به مباحث امنیتی در حوزه اسناد و مدارک و فعالیت‌های اداره‌کل پرداخت و گفت: نباید هیچگونه اسناد، ابلاغیه و بخشنامه‌ای از طریق تلگرام بین روسا و یا کارشناسان رد و بدل شود و نکات امنیتی در حفظ مدارک و اسناد سازمان باید مورد توجه روسای شهرستان‌ها باشد.

هوشنگ اصلانی از یکپارچه‌سازی اتوماسیون اداری تبلیغات اسلامی استان‌های کشور خبر داد و گفت: مکاتبات اداری از طریق اتوماسیون به راحتی با سایر استان‌ها انجام خواهد شد اما مکاتبات روسای شهرستان‌ها با سایر شهرهای استان باید با نظارت مدیرکل انجام شود.

وی همچنین به اقداماتی در حوزه رفاه اشاره کرد و یادآور شد: در این زمینه نیز شاهد افزایش اعتبار و حقوق و دستمزد کارکنان بوده‌ایم و زمینه رفاهیات کارکنان در حد امکان فراهم شده است.

این مسؤول شناسایی توانمندی‌ها در توسعه کیفی سازمان را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید در راستای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و کیفیت‌بخشی به فعالیت‌ها تلاش شود.

در این جلسه روسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان نیز به نظرات و پیشنهادات و مشکلات موجود در حوزه کاری خود پرداختند و از خسرو حیدری کبیر کارمند اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه که به افتخار بازنشستگی نائل شدند با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.


ارسال نظرات