خبرهای داغ:
نشست خبری مدیر آموزش و پرورش باغملک با اصحاب رسانه:

در کنکور امسال 7نفر پزشکی قبول شدند

مدیر اداره آموزش و پرورش باغملک با تبریک هفته دفاع مقدس و تقارن آن با بازگشایی مدارس گفت:برای همه ی موجودات بحث دفاع مطرح است و همه ی موجودات نیاز به دفاع از خود دارند در راس این موجودات انسان است که اشرف مخلوقات خداست و به دفاع نیاز دارد٬ما باید ببینیم دشمن داریم ٬بله داریم پس به دفاع احتیاج داریم٬چهل و یکهزار شهید معلم و دانش آموز داریم و این برای ما مجموعه آموزش پرورش افتخاری بزرگ است.
کد خبر: ۸۷۵۳۰۲۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰

خداداد کردی : نیاز امروز است با تلاش وپیگیری و دشمن شناسی بصیرت و آگاهی راهشان را ادامه دهیم چرا که دشمن می خواهد علم را از شما بگیرد .
کردی عنوان کرد : در بحث آموزش و پرورش نظام جمهوری خدمات ارزنده ای دارد اما مشکلات آموزش پرورش زیادند مدارس ابتدای فرسوده هستند و در وضعی هستند که حتی امکان نصب پنکه سقفی وجود ندارد با این حال در مقطع ابتدایی در استان رتبه های اول را داریم دو در پایه ششم که بیشترین افت را داشتیم در رتبه دهم هستیم . 

مدیر آموزش و پرورش باغملک با بیان  اینکه  مشکلات را با فضا سازی مناسب انعکاس دهید گفت : از خبرنگاران انتظار دارم به کمک آموزش و پرورش بیایند برای برجسته کردن مشکلات و پیگیری ٬حل این مشکلات هر جا کم کاری وجود دارد انعکاس بدهید ما به اندازه وسعمان تلاش خواهیم کرد وضعیت آموزش بهتر شود.

 
وی با بیان اینکه از افتخارات است که رشد ۱۳۳ درصدی در میزان قبولی کنکور داشتیم عنوان کرد: اما در مقطع متوسطه جایگاه ما خوب نیست و با توجه به معیار سنجش ما که میانگین نمرات کتبی ست  وضعیت مناسبی نداریم .  

مدیر آموش پرورش باغملک ادامه داد: شهر صیدون ۹۷درصد فضای آموزش آن نوساز میباشد در آنجا وضعیت فضای آموزشی مطلوب است اما بلعکس در باغملک بخاطر تراکم جمعیت فضاها محدود است جالب است بدانید در باغملک ۵۳ آموزشگاه گچی و سنگی وجود دارد یعنی یک سوم فضای آموزش در شهرستان فرسوده ٬در حال تخریب و امکان خطر وجود دارد واقعا زیبنده نیست در سطح شهر محل آموزش کانکس باشد.خیرین محترمی کمک هایی برای بهبود فضاهای آموزش و پرورش انجام دادند٬نماینده محترم شهرستان هم به جد پیگیر مشکلات هست اما باور کنید کم است 

وی اذعان داشت : ارتقا میانگین نمره تحصیلی و دیگری قبولی در کنکور دو موردی بود که  وضعیت بهتر شده و در قبولی کنکور هفت نفر قبولی رشته پزشکی داشتیم و این باعث افتخار شهرستان است

وی بیان کرد : یک سوم مدارس شهر باغملک فرسوده هستند ولی با این وجود مدرسه ای تعطیل نشده و حتی  اگر  5 دانش آموز باشد مجاز به تعطیلی مدرسه نیستیم.  


وی با بیان اینکه  82 درصد رشد مالی داشتیم ادامه داد : از اعتبارات ماده ۱۸۰ به آموزش پرورش تعلق نگرفت و کل بودجه برای تجهیزات آموزش و پرورش  370 میلیون بود که وزارت نفت داد .  

کردی با اشاره به اینکه در شهرستان ۲۰۰معلم کمبود داریم عنوان کرد : در مقطع ابتدایی کمبود نیرو به حداقل رسید اما در پسران کمبود نیرو داریم و ۳۲ کلاس خالی از معلم مرد است که پر می شود و نیروهای غیربومی به زیر ۷۰ نفر کاهش یافتند وجذب نیروی تربیت معلم حدود ۴ برابر نسبت به سال  قبل بود.  

 

وی در پایان بیان کرد : اینکه اسرائیل اظهار کرده که می خواهیم فرهنگ شهادت را از بین ایرانیان برداریم و به شهید فهمیده اشاره کرد خیال خامی از سوی او بود زیرا پویایی شیعه به این است که شهیدی دارد که الگویش امام حسین(ع) است و امیدوار به آینده و راه سبز است نه تنها اسرائیل موفق نخواهد بود بلکه به ضرر خودش خواهد بود .  

کردی با اشاره به اردوهای جهادی بسیجیان گفت : بسیج هر جا ورود کرد خوب بود ، من دست بسیجیان هم می بوسم که در طرح های هجرت ورود پیدا کردند و کمک می کنند.

در ادامه این نشست نوبت به خبرنگاران رسید خبرنگاری پرسید:ما میدانیم شما پیگیر وضعیت کمبود فضاهای آموزش پرورش هستند اما چرا از مسئولین و مدیر کل دعوت نمیکنید وضعیت را از نزدیک ببینند؟
پاسخ کردی:ما این کار را انجام دادیم و تا وزارت کشور هم رفتیم ما مشکل تهییه زمین داریم و برای شروع ساخت و ساز وجود ندارد و بزودی انشالله ساخت و ساز شروع میشود.
حبرنگار دیگری پرسید: نسبت ورود دانش آموزان به فضای مجازی برنامه ای وجود دارد یا نه؟
کردی پاسخ داد:در مدارس ورود به فضای مجازی هم برای معلمان هم برای دانش آموزان ممنوع است ما در شورای معلمین تصویب کردیم برنامه های تربیتی و پرورشی مناسبی داشته باشند

ارسال نظرات
پر بیننده ها