خبرهای داغ:

تحصیل و علم اندوزی نوعی دفاع در برابر دشمن است

خبرگزاری بسیج: فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ابوذر کلیبر در واحدهای مقاومت پیغام و یوزبند این شهرستان، علم اندوزی و تحصیل در این برهه تاریخ را نوعی دفاع در مقابل دشمنان خواند و گفت: تجهیزات دفاعی و درکل نوع عملیات دفاعی امروز بر پایه علم و دانش قرار دارد.
کد خبر: ۸۷۵۳۲۷۶
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، پوردرگاه افزود: اگر به مسئله هسته ای توجه داشته باشید خواهید دانست که دشمنان ما با وجود نیروگاه هسته ای درکشور ما مشکلی ندارند بلکه آنچه را که آن ها نمی خواهند ما به آن برسیم، علم و دانش فناوری هسته ای است.

وی همچنین به جنگ نرم و هجمه فرهنگی نیز پرداخت و عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی درصدد هستند زیرساخت خانواده ها(مادران) را در نوک حمله خود قرار دهند چراکه اگر مادر خانوداه فردی متدین و اهل ایمان و تقوا نباشد نمی تواند نسلی متدین و انقلابی را تربیت کرده و به جامعه تحویل دهد.

پوردرگاه تاکید کرد: امروز اگر بخواهیم راه شهدای دفاع مقدس را که دینی عظیم بر گردن تک تک ما دارند، ادامه دهیم باید ضمن تبعیت محض از مقام عظمای ولایت با بصیرت تمام توطئه ها را شناخته و در راستای خنثی سازی آن اقدام کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها