وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی:

اصحاب رسانه راستگویی و صداقت ابوذر را الگو قرار دهند

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ابوذر هم بک رسانه و فریادگر بود و دست از اهدافش نکشید گفت: اصحاب رسانه راستگویی و صداقت ابوذ را الگو قرار دهند.
کد خبر: ۸۷۵۳۳۱۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹
به گزارش خبرنگار بسیج از رشت، سید محمد حسینی، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز (۶مهر) در اختتامیه نخستین جشنواره ابوذر مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و تحلیلی در سالن دکتر رحمدل مجتمع خاتم الانبیا رشت، جایگاه امروز جمهوری اسلامی ایران را قابل اعتبار دانست، اظهار داشت: دشمن به خوبی می داند با جنگ نظامی حریف کشور ما نمی شود.

وی با بیان اینکه استان گیلان در دفاع مقدس هشت هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد و این رشادت ها توسط مدافعان حرم ادامه دارد، افزود: خانواده های شهدا پیروان مکتب سرخ علوی هستند که عزیزانشان را تقدیم کردند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه اصحاب رسانه کسانی هستند که در هدف دهی جامعه تاثیرگذار هستند؛ گفت: خبرنگاران باید رسالت تاریخی خود را به خوبی انجام دهند.

حسینی با بیان اینکه در انقلاب اسلامی رویش ها و ریزش هایی وجود دارد، تصریح کرد: جوانان کشورمان در عرصه های مختلف هنری، علمی و پژوهشی خدمات ارزنده ای ارائه می دهند ولی متاسفانه برخی از افراد که جز نیروهای انقلابی و  حامی امام راحل بودند، امروز پشیمان شده اند و ریزشی انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه پیشگام و طلایه داران هستند، خاطرنشان کرد: امروز نقش خبرنگاران از نقش مدیران اجرایی بیشتر است.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه هشدار به موقع خبرنگاران بسیار عالی است، اظهار داشت: خبرنگاران با قلم خود معروف را تبیین می کنند تا به فراموشی سپرده نشود.

حسینی با بیان اینکه ابوذر شخصیت والایی دارد، افزود: ابوذر هم بک رسانه و فریادگر بود و حتی زمانی که منافعش در خطر بود از هدف خود دست نکشید.

 

ارسال نظرات