فرمانده سپاه قدس گیلان:

داشتن روحیه جهادی شرط لازم برای خدمت‌رسانی به اقشار ضعیف است

فرمانده سپاه قدس گیلان داشتن روحیه بسیجی و جهادی را شرط لازم برای خدمت‌رسانی به اقشار ضعیف جامعه دانست و گفت: کار کمیته امداد با مقیاس مادی قابل سنجش نیست.
کد خبر: ۸۷۵۳۴۶۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، فرمانده سپاه قدس گیلان در نشست با مدیرکل کمیته امداد گیلان، دفاع مقدس را ثمره‌ی حضور خالصانه جوانان و نوجوانان در جنگ تحمیلی دانست و گفت: معجزه‌ای که در پیروزی انقلاب اسلامی رخ داد نشانده‌ی این است که مردم ولایتمدار ایران اسلامی همواره در تعیین سرنوشت خود حضوری به موقع و مستمر داشته و دارند و پس از آن هم در دفاع از کشور و در جنگ تحمیلی با دادن هزاران شهید، جانباز و آزاده پیش‌قدم بوده‌اند.

وی افزود: ویژگی بارز انقلاب اسلامی توجه به امور نیازمندان و محرومان است به طوریکه در هر برهه از تاریخ این محرومین بودند که به مدد اسلام و قرآن آمدند و تاکید امام خمینی (ره) نیز همواره به دستگیری از نیازمندان بود که حفظ کرامت و عزت نفس محرومان با تاسیس کمیته امداد به منصه ظهور رسید.

سردار عبداله پور داشتن روحیه بسیجی و جهادی را شرط لازم برای خدمت‌رسانی به اقشار ضعیف جامعه دانست و با تاکید براینکه کار کمیته امداد با مقیاس مادی قابل سنجش نیست ادامه داد: عمق بخشی داخلی یعنی توجه به امور فقرا در کنار عمق بخشی خارجی یعنی حمایت از مستضعفان جهان از ماموریت‌های مهم سپاه قدس است و در تلاش هستیم تا از ظرفیت‌های مشترک سپاه قدس و کمیته امداد برای عمران و آبادانی کشور و رفع بیش از پیش محرومیت‌ها گام‌های اساسی‌تری برداریم.

علیرضا محمدی مدیرکل کمیته امداد گیلان در ادامه با قدردانی از مشارکت و همکاری بسیار خوب سپاه قدس گیلان در حمایت از محرومان گفت: مشارکت در پروژه‌های ساخت مسکن برای محرومان، حمایت از ایتام، تهیه سبد تحصیلی برای دانش آموزان ، از جمله اقدامات ارزنده سپاه قدس گیلان در رفع مشکلات نیازمندان بوده است.

وی با بیان اینکه با ادامه همکاری‌های دوجانبه می‌توانیم خدمات بیشتری را به خانواده‌های محروم ارائه دهیم تاکید کرد: مشارکت حداکثری مردم، مسئولین، نهادها و سازمان‌ها در امر رسیدگی به مشکلات نیازمندان می‌تواند روش مؤثری در جهت کاهش فقر و به دنبال آن کاهش آسیب‌های اجتماعی باشد.

ارسال نظرات