فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم:

مساجد در تربیت جوانان مومن و انقلابی نقش محوری دارند

سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد در نشست منتظران موعود پایگاه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) با اشاره به نقش مساجد در تربیت جوانان گفت: مساجد در تربیت جوانان مومن و انقلابی نقش محوری دارند.
کد خبر: ۸۷۵۳۵۲۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، شب گذشته به همت پایگاه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) قلعه محمد کریم خان، نشست هیأت منتظران موعود با حضور فرمانده ناحیه خاتم، فرمانده و پرسنل حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) و جمعی از بسیجیان و سرگروه های صالحین برگزار شد.
سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد فرمانده سپاه ناحیه خاتم در جمع بسیجیان این پایگاه با تاکید بر اینکه مساجد در تربیت جوانان مومن، انقلابی و متعهد نقش محوری دارند، گفت: استفاده حداکثری از ظرفیت نیروهای جوان در حوزه های نرم افزاری و سخت افزاری یکی از وظایف مهم متولیان امور مساجد است.

وی بسیج را دخیره ارزشمند اسلام و انقلاب اسلامی دانست و افزود: هیچ مکانی بهتر از مسجد برای تربیت دینی و فعالیت های انقلابی نیست، ترکیب هنرمندانه برنامه های مسجد و برنامه های بسیج جوانان را در مقابل جنگ فرهنگی دشمن بیمه کرده و از آسیب اجتماعی مصون می کند.

آزادی نژاد با بیان اینکه روحانیت محور وحدت در مساجد است، گفت: نقش امام جماعت در برگزاری موفق برنامه ها و ایجاد تفاهم نظر بین اصحاب مسجد بسیار مهم و تاثیرگذار است.


ارسال نظرات