برگزاری شب شعر دفاع مقدس در پـارسـیـان

شب شعر دفاع مقدس همزمان با هفته دفاع مقدس و به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی درپارک شهروندپارسیان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۳۵۵۸
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان؛ فضیلت زاده مسئول بسیج هنرمندان پارسیان،باتبریک هفته دفاع مقدس گفت:رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با از خودگذشتگی و ایثار درس استقامت و پایداری در مقابل استکبار جهانی را به منصه ظهور رساندند. 

فضیلت زاده به نقش هنرمندان در دفاع مقدس اشاره کرد وافزود:نقش هنرمندان و شاعران در هشت سال دفاع مقدس که شورآفرینی و تحریک کردن احساسات جوانان ما را در رفتن به جبهه به دنبال داشت کاملا آشکاراست. 

وی هدف از برگزاری این شب شعر را گرامیداشت رشادت‌های حماسی که توسط دلیرمردان این مرز و بوم در دفاع از خاک و وطن خود در جبهه‌های حق علیه باطل ایران رقم خورد و برای همیشه در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی ثبت شده دانست. 

مسئول بسیج هنرمندان پارسیان تصریح کرد: زبان ادبیات،هنر و شعر ابزاری مهم،حیاتی و نیز اثر گذار برای منتقل کردن حماسه ها و ارزش های هشت سال جنگ تحمیلی به نسل های آینده است . 

در این مراسم شاعران پارسیانی تازه ترین سروده‌های خود را با موضوع رشادت فرزندان این آب و خاک در طول ۸ سال جنگ تحمیلی قرائت کردند. 

درپایان از شاعران ودست اندرکاران این مراسم تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات