افتتاح پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله(ص)شهر دشتی پـارسـیـان

به مناسبت هفته دفاع مقدس پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله شهردشتی پارسیان با حضور امام جمعه،فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان افتتاح گردید.
کد خبر: ۸۷۵۳۵۹۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان؛ حجت الاسلام میرزایی امام جمعه پارسیان در آئین افتتاح این پایگاه مقاومت با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: آنچه که امروز ما داریم به برکت خون شهداء و هوشیاری نیروهای مسلح وتجربه گرانقدر دوران دفاع مقدس و در سایه فداکاری ملتی بزرگ است. 

امام جمعه پارسیان افزود: امروز روحیه شهادت طلبی ، کشور را در برابر حوادث مختلف بیمه کرده و با گوشت و خون مردم خصوصا جوانان غیرتمند این مرز و بوم وحتی فراتر از مرزهای کشور عجین شده است.

وی ادامه داد:با بیان اینکه هفته دفاع مقدس نماد مقاومت ملت بزرگ ایران است گفت: مسئولان باید به گونه ای برنامه ریزی کنند تا بتوانیم به نحوی شایسته دستاوردهای انقلاب اسلامی که حاصل خون هزاران شهید و ایثارگر دوران دفاع مقدس است را به اطلاع عموم به خصوص نسل جوان برسانیم. 

در ادامه رادمهر فرماندار پارسیان نیزگفت: با هشت سال دفاع مقدس اوج اقتدار و توان ملت ایران را در تمام دنیا به نمایش گذاشت و تمام موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف را مدیون خون پاک شهداء و ایثارگری ها جانبازان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس هستیم. 

فرماندار پارسیان در ادامه دفاع مقدس را سرمایه ای تمام نشدنی و ارزشمند دانست؛ که هرساله باید صیقل داده شود؛ تا در فضای بالندگی و الگوسازی، برای آیندگان حفظ و مثمر ثمر واقع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات