فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید مفتح در نمایشگاه یادیاران گفت:

هفته دفاع مقدس تجلی اقتدار و عظمت ملت است

سرهنگ پاسدارآهنگر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید مفتح در نمایشگاه یاد یاران گفت: هفته دفاع مقدس تجلی اقتدار و عظمت ملتی است که با دست خالی در برابر جهانخواران ایستاد.
کد خبر: ۸۷۵۳۶۹۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶

به گزارش بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛سرهنگ پاسدار آهنگر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید مفتح در نمایشگاه یاد یاران ضمن خیر مقدم به خانواده معظم شهدا گفت: هفته دفاع مقدس تجلی اقتدار و عظمت ملتی است که با دست خالی در برابر جهانخواران ایستاد و اکنون ملت و کشور اسلامی بر اساس اقتداری که در دفاع مقدس ایجاد شد در امنیت و آرامش کامل قرار دارد.
وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس یادآور مظلومیت ملت ما است چراکه استکبار جهانی با مترسک قرار دادن صدام مردی که به تعبیر امام راحل ؛ هار شده بود و به مرزهای جمهوری اسلامی ما حمله کرد. و امروز می دانید که ملت با دست خالی کاری کرد که نه از صدام و نه از خواسته ای که استکبار در پی آن بود اثری مانده است و نه تنها در ایران اسلامی بلکه در جهان اسلام شاهد آثار سیلی که ایران به آنها زد، هستیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید مفتح در پایان با اشاره به عملیات مرصاد و نقش هوانیروز در آن، یاد و خاطره شهدای مرصاد را گرامی داشت.
"انتهای پیام"


ارسال نظرات