نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج»:

دولت برای اصلاح قراردادهای جدید نفتی وقت کشی می‌کند

عیسی دارایی گفت: در این زمینه مهم جا دارد که مجلس هم وقت کشی کند البته در برابر اختیاراتی که دارد فرصت بیشتری را برای بررسی قراردادهای جدید نفتی در نظر داشته باشد.
کد خبر: ۸۷۵۳۹۳۹
|
۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

 عیسی دارایی نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه دولت برای رفع ایرادات قراردادهای جدید نفتی وقت کشی می‌کند اظهار داشت: در این زمینه مهم جا دارد که مجلس هم وقت کشی کند البته در برابر اختیاراتی که دارد فرصت بیشتری را برای بررسی قراردادهای جدید نفتی در نظر داشته باشد.

وی با بیان اینکه مجلس دهم تمایلی به رفع ایرادات مدل جدید قراردادهای نفتی ندارد افزود: عقیده من این است که مجلس اراده قوی و محکم برای پیگیری مدل جدید قراردادهای نفتی ندراد  لذا دید مسامحه نگری دارد و آن طور که انتظار می‌رفت مجلس ورود کند به این موضوع مهم نپرداخته است.

دارایی خاطر نشان کرد: اگر مجلس میل باطنی برای رفع ایرادات مدل جدید قراردادهای نفتی داشته باشد می‌تواند در زود هنگام مانع از تصویب شود و ممانعت کند.

دارایی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مبنی بر اینکه  نیت باطنی مجلس دهم، همسویی با دولت در طی قراردادهای جدید نفتی است اظهار داشت: من دقیق نمی‌دانم دیدگاه مجلس چیست یا کمیسیون انرژی مجلس در مورد این موضوع حساس ملی چیست ولی در هر صورت باید بررسی قراردادهای جدید نفتی را به عنوان بحث روزانه مجلس در نظر بگیرند که بحث مهم و اساسی است و هر چه سریع‌تر مساله قراردادهای جدید نفتی را حل و فصل کنند.

ارسال نظرات