استاندار زنجان:

حفاظت از مبانی دینی موجب استحکام بخشی جامعه در مقابل آفت های فرهنگ غربی می شود

حفاظت از مبانی دینی موجب استحکام بخشی جامعه در مقابل آفت های فرهنگ غربی می شود، بانوان باید تلاش کنند فرزندان خود را بر اساس مبانی ایرانی و اسلامی تربیت نمایند.
کد خبر: ۸۷۵۴۱۷۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در دومین نشست مشترک مشاورین و مسئولین امور بانوان فرمانداری ها و دستگاههای اجرایی به نقش پدران و بخصوص مادران در تربیت نسل آینده اشاره نمود و گفت: نباید فعالیت های اجتماعی و سیاسی بانوان موجب غفلت آنان از وظایف مادری و همسریشان شود.

اسداله درویش امیری با اشاره به مبانی تربیتی فرزندان در جامعه اسلامی افزود: حفاظت از مبانی دینی موجب استحکام بخشی جامعه در مقابل آفت های فرهنگ غربی می شود، بانوان باید تلاش کنند فرزندان خود را بر اساس مبانی ایرانی و اسلامی تربیت نمایند.

وی حضور گسترده زنان در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی، کشاورزی و میادین ورزشی با وجود محدودیتهای جامعه را بسیار ارزشمند عنوان نمود و اظهار داشت: بانوان ایرانی بدلیل طینت پاک و بی آلایش خود در بخش های حقوقی و قضائی کشور نیز سالم ترین و بی حاشیه ترین خدمات را ارائه نموده اند.

درویش امیری به حماسه و مقاومت بانوان در دوران دفاع مقدس اشاره نمود و تصریح کرد: مهمترین نقش بانوان در دوران دفاع مقدس، گذشت از فرزندانشان و فرستادن آنان به جبهه های نبرد بود.

استاندار زنجان دوران دفاع مقدس را زیباترین دوران همبستگی دولت، ملت و رهبری دانست و یادآور شد: بانوان کشور در این ایام با تربیت فرزندان شجاع و مبارز و با فعالیتهای خود در پشت جبهه ها نقش موثری در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

درویش امیری در ادامه حضور جدی بانوان روستایی و شهری در عرصه صنایع دستی را عامل جلوه زیبایی های هنر بانوان ایرانی در عرصه های جهانی دانست و اظهار داشت: روح هنر، فرهنگ و باورهای دینی در قالب هنرهای دستی بانوان ایرانی به سراسر جهان صادر می شود و بیش از 2میلیون بانوی هنرمند ایرانی، هویت زنان ایرانی را با دسترنج خود به جهان صادر می کنند.

استاندار زنجان بر ضرورت تداوم توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی در کشور تاکید نمود و گفت: در مسئله اقتصاد مقاومتی دو وظیفه مهم جلوگیری از واردات بی رویه و گسترش صادرات باید بطور جدی در دستور کار مدیران قرار گیرد.

ارسال نظرات