حضور فعال جهاددانشگاهی در اولین اردوی استارتاپ استان اردبیل

جلسه هماهنگی برگزاری اولین اردوی استارتاپ استان اردبیل با حضور مسئولان این اردو و اعضای شرکت‌های مستقر در مرکز رشد ‌فناوری‌ فرآوردههای‌گیاهان دارویی‌ جهاددانشگاهی استان اردبیل 7 مهر‌ماه در سالن جلسات جهاددانشگاهی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۴۲۶۶
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل، در این جلسه سرپرست معاونت فناوري مرکز رشد فرآورده‌های گیاهان دارویی جهاددانشگاهی اردبیل به برگزاری نخستین اردوی استارتاپ در استان اردبیل از 28 تا 30 مهرماه اشاره کرد و گفت: استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی- تجربی در سراسر دنیاست که به مدت ۳ روز در پایان هفته برگزار خواهد شد.

مهران محمدی حمایت همه جنبه جهاددانشگاهی را از ایده‌ها و برنامه‌های این اردو اعلام کرد.

مسئول اجرای استارتاپ استان اردبیل نیز در این جلسه با بیان اینکه هدف اردوی استارتاپ آموزش و ترویج کارآفرینی، ایجاد فرصت شغلی و تجاری سازی در کشورهای جهان است افزود: جدای از هدف آن، در این اردو گروه‌ها یاد می‌گیرید چگونه درست فکر کنند و ایده خود را در جهتی درست و عملی رشد دهند .

مسعود کوهی اضافه کرد: شرکت کنندگان این برنامه شامل ایدهپردازان، برنامهنویسان و متخصصان حوزه فناوری اطلاعات، مدیران تجاری، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک و عاشقان استارتاپ هستن که طی 54 ساعت، ایده‌ها و طرح های خود را معرفی کرده و گروه تشکیل می‌دهند و هرگروه ایده‌ای را اجرا می کنند.

وی محور اصلی استارتاپ را فناوری اطلاعات، کشاورزی، منابع انسانی، محیط زیست خواند و افزود: داوران و سرمایه گذاران با توجه به پتانسیلی که ایده‌ها برای کسب وکار و بازار دارد، روی ایده سرمایه گذاری کرده و ایده برتر را انتخاب می کنند.

در پایان این جلسه پیشنهادات و سوالاتی از سوی حاضران مطرح و توسط مسئولان به آنها پاسخ داده شد.
ارسال نظرات