مدیرموسسه نسیم وحی خلخال:

3000 هزار نفر از اعضای موسسه نسیم وحی آماده ثبت نام در آزمون سراسری قرآن و عترت می باشند

آزمون سراسری قرآن و عترت که در بیستم آبانماه سالجاری توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود و 3000 نفر از اعضای این موسسه آماده ثبت نام هستند که در صورت تامین اعتبار برای آزمون ثبت نام می شوند.
کد خبر: ۸۷۵۴۲۶۸
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، حجت الاسلام سید عدنان صادقی در حضور اعضای موسسه که در محل موسسه نسیم وحی برگزار شد اظهار داشت: بااتمام دوره های آموزشی 6 ماهه اول، در رشته های مختلف قرآن، عترت آموزان موسسه در آزمون سراسری آبان ماه سالجاری شرکت نموده و دوره ها از اواسط مهر شروع می شود.

وی تصریح کرد: آزمون سراسری قرآن و عترت دربیستم آبان بصورت سراسری توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شدو در حال حاضر ثبت نام اینترنتی قرآن و عترت آموزان موسسه نسیم وحی خلخال همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

حجت الاسلام صادقی بااعلام این خبر گفت: برای آزمون سراسری که در بیستم آبانماه سالجاری توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود و 3000 نفر از اعضای این موسسه آماده ثبت نام هستند که در صورت تامین اعتبار برای آزمون ثبتنام می شوند.

مدیرموسسه نسیم وحی افزود:آزمون قرآن و عترت در بیستم آبانماه سالجاری در4حوزه، خلخال،کوثر، شاهرود و هشجین برگزارمی شود و این آزمون ها در4بخش، حفظ و مفاهیم قرآن، تدبردر قرآن، عترت شامل مفاهیم نهج البلاغه و صحیفه سجادیه،اصول عقاید برگزار و از این بین، بیشترین تعداد شرکت کنندگان در رشته حفظ قرآن می باشد.

وی بیان داشت: برای اولین بارآموزش اصول عقاید در موسسه فرهنگی قرآن و عترت نسیم وحی خلخال برگزارمی شود و باتوجه به این که اصول عقایدبرای اولین بار جزورشته های آزمون سراسری قرآن و عترت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرارگرفته، تعداد بالغ بر 120 عترت آموز در حال آموزش این رشته هستند و در این مرحله، دو موضوع نبوت و امامت تدریس می‌شود.
مدرس قرآن موسسه نسیم وحی خلخال ادامه داد: با هدف توسعه فعالیت های عترت و آموزش زبور آل محمد (ص)، دوره آموزش شرح دعای هشتم صحیفه سجادیه در موسسه فرهنگی قرآن وعترت نسیم وحی خلخال برگزار شد و این دوره از نیمه فروردین با شرکت 60 مربی با اخذ آزمون پایانی به اتمام رسید و به قبول شدگان گواهی پایان دوره اعطا می شود.

حجت الاسلام صادقی افزود: به منظور تربیت مربیان متخصص برای کودکان زیر 7سال دوره تربیت مربی مهد کودک قرآنی در موسسه فرهنگی قرآن وعترت نسیم وحی خلخال برگزار می شود و امسال پیش دبستانی معین بامجوز آموزش وپرورش در موسسه نسیم وحی خلخال دایرشده است.
مدیر موسسه نسیم وحی خلخال اظهار کرد: این دوره با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی قم و به مدت 86ساعت در 4هفته در آذر ماه برگزار می شودو خواهران با تحصیلات حداقل دیپلم تا پایان آبان ماه می توانند با مراجعه به واحد آموزش موسسه فرهنگی قرآن وعترت نسیم وحی خلخال ثبت نام نمایند و برای تدریس در این دوره از 8 استاد اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی قم استفاده‌ خواهد شد.

خبرنگار: جهانگیر نیکخواه

ارسال نظرات