آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم برگزارشد + تصاویر

آیین تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم با حضور فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ، مسئولان شهرستان و جمعی از خانواده های معظم شهدای و بسیجیان در محل سالن الغدیر فرمانداری این شهرستان برگزار شد .
کد خبر: ۸۷۵۴۲۸۹
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

 فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده سابق ناحیه قشم و عرض خوش آمدگویی به فرمانده جدید این ناحیه گفت : جوانان در جنگ به کلمه امام (ره) ” ما می توانیم ” اعتقاد داشتند و برهمین امر بود که نیروهای توانمند ما در دنیا درموضوع امنیت ، دفاع و پدافند حرفی برای گفتن دارند . 

سردار رضا ترابی ، افزود : کشور ایران درحوزه های اشراف اطلاعات آنقدر به قدرت رسیده است که توانست شروری همچون مالک ریگی را آسمان به زمین بگشاند ، درحوزه موشکی به قدرتی برتر جهانی رسیده ایم . 

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان اینکه همه این توانمندی ها مرهون فرمایشات امام (ره ) ، مقام معظم رهبری و شهدا است ، اظهارداشت : دفاع مقدس مختص ۸ سال نیست بلکه دفاع مقدس مانند رودخانه ای است که همچنان جاری است ، به برکت همین همین دفاع است که روز گذشته دو تا از کاندید های ریاست جمهوری آمریکا با هم مناظره داشتند در این مناظره ۱۷ مرتبه کشورایران به میان آوردند که این نشان از اهمیت و بزرگی ایران در جهان است . 

وی تصریح کرد : آمریکا و کشوران تحت سلطه آن باید درمقابل تاریخ ، بزرگی و عظمت ملت ایران سرتعظیم فرود بیاورند . 

در این آیین که با حضور پرشور مردم و مسولان برگزارشد ، سرهنگ دهقانی به عنوان فرماندهی جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم معرفی و از زحمات و تلاش های ۴ ساله سرهنگ ماندگاری فرماندهی سابق این ناحیه مقاومت تقدیر بعمل آمد . 

     

انتهای پیام/

ارسال نظرات