اردوی جهادی قضات دادگستری برای مشاوره حقوقی

به همت بسیج کارمندی پارسیان 4 نفر از قضات دادگستری در اردویی جهادی به مردم روستای بوچیر مشاوره حقوقی دادند
کد خبر: ۸۷۵۴۳۰۶
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸

 در این اردوی جهادی مراجعین می توانستند به صورت خصوصی و رایگان با کارشناسان حقوقی دیدار و مشاوره حقوقی بگیرند . 

عباسی رئیس دادگستری پارسیان با حضور در این اردو و با ابراز خوشحالی از دیدار چهره به چهره با مردم وارائه مشاوره حقوقی گفت: ما در دیداری عمومی مجازات برخی از جرایم که پرونده های زیادی در دادگستری ایجاد نمودند را بیان داشتیم تا پیشگیری شود از بروز این جرایم و در کاری دیگر به عنوان کارشناس حقوقی به صورت خصوصی به مراجعین مشاوره حقوقی داده تا رسیدگی به پرونده هایشان با سرعت بیشتری انجام پذیرد . 

رئیس دادگستری پارسیان افزود:این امکان فراهم بود تا شاکی و متشاکی هر دو به صورت جداگانه از مشاوره استفاده نموده و در مواردی توانستیم بین آنها مصالحه نموده تا هم وقت خودشان گرفته نشود و هم از پرونده های دادگستری کمتر شود . 

عباسی ادامه داد:در مواردی هم افرادی به دلیل عدم آگاهی حقوقی همچنان بار مشکل خود را در زندگی به دوش کشیده که با مشاوره حل مسأله را به آنان یاد داده تا از بروز جرایم احتمالی آینده ناشی از فشار این مشکل پیشگیری شود.

وی با قدر دانی از بسیج کارمندی به خاطر فراهم آوردن این موقعیت که ما علاوه بر رسیدگی به پرونده ها در دادگستری و صدور رای و حل مشکل مردم ، توانستیم به نحوی دیگر و جدای از منصبمان، با علم خود مشکلات مردم را حل نماییم تشکر می نمایم چرا که همین مراجعین به دلیل مشغله بنده و همکاران امکان دیدارشان نبود اما ما این وقت را گذاشتیم و به این روستای دور آمدیم تا از مشکلات شان کاسته شود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات