فرمانده لشکر عملیاتی 22 بیت‌المقدس کردستان:

دوران دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی از شهادت و شهامت و ایثار است

فرمانده لشکر عملیاتی 22 بیت‌المقدس کردستان گفت: دوران دفاع مقدس با وجود شهادت‌طلبی، ایثار، ازخودگذشتگی و فداکاری و شهامت رزمندگان و شهدای آن دوران گنجینه‌ای تمام نشدنی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۸۷۵۴۳۲۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار عین‌الله نریمانی در مراسم گرامیداشت هفتم مهرماه روز بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت که در سالن شهدای گمنام بسیج سنندج برگزار شد، اظهار کرد: شهادت، رشادت، ایثار، گذشت و شهادت‌طلبی که در کتاب الهی و در احدایث و روایات نیز به آن اشاره شده واژه‌هایی مقدس هستند که از صفات بارز رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت است.

وی با اشاره به اینکه مقام عظمای ولایت جهاد کبیر را مطرح فرموده‌اند، بیان کرد: ایشان از سپاه خواستند تا همراه با خانواده ایثارگران و جانبازان و خانواده‌های شهدا جهاد کبیر داشته باشند.

نریمانی با اشاره به اینکه باید دید انتظار و خواسته ما از مقام ولایت چیست، گفت: روشنفکری، بصیرت داشتن و آشنایی نسبت به آنچه که در دوران دفاع مقدس گذشته توسط معظم‌له مطرح شده و ما مسؤولیت بزرگی در این راستا داریم چرا که از امنیت و آرامش گرفته تا فداکاری و گذشت همگی در گنجینه دفاع مقدس نهفته است.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه بیت‌المقدس یادآور شد: ما در سه وضعیت مهم دوران دفاع مقدس را پشت سر گذاشتیم که دفاع، حمله و تثبیت این سه وضعیت مهم بودند.

نریمانی اضافه کرد: زمان حمله صدام به ایران رزمندگان و شهدای ما با کمترین امکانات و تجهیزات در برابر دشمن ایستادند در حالیکه تنها عامل پیروزی ما همین ایثار و فداکاری بود که پیروزی ایران اسلامی را به بار نشاند.

وی اعلام کرد: به غیر از ایثار و شهادت هیچ مولفه‌ای برای پیروزی وجود نداشت و امروز هم چشم و امید همه ملت به همین شهامت‌ها و گذشت‌هاست که از دستاوردهای دفاع مقدس است.

نریمانی خطاب به پیشکسوتان جهاد و شهادت استان کردستان گفت: امروز مسؤولیت و رسالت همه شما بیشتر از همیشه است چرا که باید پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ایران باشید.

فرمانده لشکر عملیاتی 22 بیت‌المقدس کردستان گفت: عزت و افتخار و سربلندی ایران عمود بر همین ایثارگری‌ها و شهادت طلبی‌هاست و شکی بر این مهم نیست.

ارسال نظرات