دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با ائمه جمعه شهرستان خدابنده

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با ائمه جمعه شهرستان خدابنده دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۷۵۴۳۵۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در دیدار با ائمه جمعه شهرستان خدابنده ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و دهه امامت و ولایت، یاد و خاطره دلاورمردان عرصه های هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و نسبت به ارواح طیبه شهداء والامقام و امام راحل ادای احترام کرد.

صفری با اشاره به فعالیت شبانه روزی کارکنان رسانه ملی در دفاع از ارزشها و فرهنگ اسلامی و ایرانی کشورمان افزود: در این مسیر دشوار و جبهه حساس تقابل با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان دقت نظر و نقد منصفانه عموم مخاطبان بویژه ائمه جمعه نقش مهمی در غنای محتوایی برنامه های مختلف دارد.

وی با تاکید بر منویات رهبر معظم انقلاب در ایجاد روح خودباوری و امید اظهار داشت: رسانه استانی فارغ از جناح بندیهای سیاسی، در راستای مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی و حمایت از منافع و حقوق مردم و همچنین تقویت روحیه امید و خودباوری، قدم بر می دارد .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان ارتباط مخاطبان با حوزه های سیما، صدا و خبر را مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: به حمد الهی در هر سه حوزه در شرایط خوبی هستیم و رسانه استانی به سطحی رسیده که میزان مخاطب بطور مستمر در بیش از هفتاد درصد است و این میزان مخاطب در شرایط رقابتی با رسانه ها و شبکه های متعدد نوظهور قابل توجه می باشد.

صفری با اشاره به اینکه میزان پوشش دیجیتال استان زنجان را بیش از 90 درصد است، افزود: ده درصد باقی مانده مناطق فاقد پوشش شبکه های دیجیتال که بخش عمده ای از آن در شهرستان خدابنده است درصورت حمایت مسئولین استان و شهرستان و تامین اعتبارات لازم تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

همچنین امام جمعه شهر قیدار در این دیدار با اشاره به خدمات فراوان رسانه ملی در مسیر حفظ و صیانت از آرمانهای انقلاب در میان هجمه شدید فرهنگی دشمن، این تلاش کارکنان رسانه ملی و استانی را مجاهدت در راه اسلام و انقلاب دانست.

حجت الاسلام والمسلمین طالبی از توجه ویژه رسانه استانی به شهرستان خدابنده تشکر کرد و افزود: صداوسیمای مرکز زنجان در انعکاس برنامه های مذهبی و فرهنگی همچنین اخبار مراسم و رویدادهای این شهرستان همواره پیشگام بوده و نقش موثری در توسعه این بخش داشته است.

در ادامه امام جمعه زرین رود هم توجه رسانه استانی به شهرهای کوچک و مناطق روستایی را از نقاط قوت این مجموعه دانست و از انعکاس اخبار رویدادها و مراسمات این منطقه در شبکه استانی قدردانی نمود.

همچنین امام جمعه شهر گرماب از پخش برنامه های مناسب و اخلاق محور صداوسیما تشکر کرد و توجه بیش از پیش رسانه استانی را عامل توسعه مناطق مختلف استان ادنست.

همچنین فرمانده سپاه منطقه خدابنده و شهردار قیدار ضمن تقدیر از رسانه استانی خواستار تداوم پخش برنامه های عزاداری مردم این شهرستان در ایام محرم و بیان اقدامات نهاد های خدمت رسان مانند شورای اسلامی و شهرداری شد.

گفتنی است، در پایان این جلسه با اهدای لوح تقدیر به مدیرکل مرکز از خدمات و تلاشهای همکاران رسانه استانی و توجه ویژه صداوسیما به شهرستان خدابنده قدردانی شد.

ارسال نظرات