فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان:

امنیت حیاتی ترین نیاز اساسی همه جوامع است

امنیت حیاتی ترین نیاز اساسی همه جوامع است که وجود امنیت تنظیم کننده روابط انسانها با یکدیگر در قالب سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۵۴۳۸۳
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان در نشست خبری ویژه هفته ناجا با اشاره به امنیت در جامعه گفت: حرکت رو به رشد و توسعه در یک جامعه موفق امکان پذیر نخواهد بود مگر با امنیت امکان پذیر می شود.

سردار علیرضا صالحی افزود: توسعه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی با وجود امنیت در جامعه امکان پذیر خواهد بود.

وی با به اینکه کشور ما جزء امن ترین کشور می باشد، اظهار داشت: امروز همه امنیتی که در کشور داریم، مدیون خون شهدا هستیم؛ شهدا هستند که برای ایرانیان عزت داده اند.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به هفته ناجا گفت: هر ساله براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب به عنوان روز نیروی انتطامی در نظر گرفته شده و نیروی انتظامی در این هفته عملکرد خدمات خود را به مردم انعکاس می‌دهد.

سردار صالحی گفت: در هفته نیروی انتظامی یک هزار و 92 برنامه در راستای این مناسبت در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های نیروی انتطامی تصریح کرد: افتتاح دوربین های ترافیکی در زنجان؛ از برگزاری مانور شهری موتور سیکلت سواران قانونمند در مرکز شهر زنجان و شهرستانهای تابعه؛ دیدار فرماندهان با مسئولان انتظامی در استان و امام جمعه زنجان و عیادت و سرکشی از بیماران و معلولان در بیمارستان‌ها؛ همایش راهوران نیز در هفته نیروی انتظامی در استان زنجان؛ راه اندازی قطار با رویکرد پیشگیری از وقوع جرم، همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک، تجدید بیعت با آرمانهای امام و غبار روبی و عطر افشانی و گلباران مزار شهدا نیز از برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در زنجان است.


فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به هفته ناجا خاطر نشان ساخت: خودرو و موتور سیکلت اعمال قانون و در پارکینک نیروی انتظامی
قرار داد؛ در صورت اقدام برای ترخیص،شامل 40 درصد تخفیف می شوند.


ارسال نظرات