همزمان با هفته دفاع مقدس:

کلنگ احداث پروژه 6 واحدی موقوفه حاج محمد در شهرکرد به زمین زده شد

همزمان با هفته دفاع مقدس آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات احداث پروژه مسکونی 6 واحدی موقوفه حاج محمد در شهرکرد برگزار شد
کد خبر: ۸۷۵۴۵۱۲
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال وبختیاری، عظیم کاویان نژاد اظهار داشت: در راستای احیاء وبهره وری موقوفات، اداره کل اوقاف و امورخیریه چهارمحال وبختیاری اقدام به احیاء موقوفه حاج محمد با مشارکت بخش خصوصی نمود.

وی در ادامه تصریح کرد: این موقوفه مشهور به موقوفه حاج محمد در منطقه بروم پهنه شهرکرد واقع شده است  که طی قرار دادی که با بخش خصوصی منعقد گردیده است، بخشی از آن از حالت منفعل خارج شده  و زمینه اجرای امینانه نیت واقف محیا می گردد.

رئیس اداره بهره وری اقتصادی موقوفات وبقاع متبرکه چهارمحال وبختیاری در ادامه افزود: این مشارکت در دو قطعه زمین تحت پلا ک های 15-88 و 16-88 از موقوفه حاج محمد ، به مساحت 378 متر مربع می باشد که طبق قرارداد منعقد شده با سرمایه گذار بر روی هر پلاک سه واحد مسکونی احداث می شود.

عظیم کاویان نژاد در پایان با اشاره به اینکه عملیات احداث پروژه 6 واحدی موقوفه حاج محمد در مدت 24 ماه صورت می پذیردعنوان کرد: با بهره برداری از این موقوفه اداره اوقاف و امور خیریه می تواند مطابق با وقف نامه ای که واقف خیر اندیش آن تنظیم کرده است،عواید حاصل از این موقوفه را جهت هزینه های جاری مسجد جامع شهرکرد صرف کند.

ارسال نظرات