فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت:

راه انقلابی ماندن مردم، رضایت آنان از نظام است

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اینکه راه انقلابی ماندن مردم، رضایت آنان از نظام است، گفت: مسئولان پایگاه باید بدانند که معضلاتِ فرهنگی و اجتماعی محله چیست و اطلاعاتِ دقیق و کاملی از چالش های محله وبرنامه ریزی داشته باشند و راهکار عملی ارائه دهند.
کد خبر: ۸۷۵۴۵۳۴
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج ازگیلان؛ سرهنگ مجید دوهندو درفراخوان بسجیان پایگاه های مقاومت محلات سپاه ناحیه مرکزی رشت اظهارکرد: ما اینجا آمده ایم تا با نظام جمهوری اسلامی میثاق ببندیم که ازهمه توان خودبرای پایداری وادامه حرکت انقلاب استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه انتخابِ فردی که انگیزه، شورو حرکت انقلابی دارد، به عنوانِ شورایِ پایگاه می تواند منشاء تحول درمحل باشد، اعلام کرد: پایگاه محله یک مکان است که تعدادی از افرادِ مومن و انقلابی در آن برای حل مشکلات مردم ، تداوم مسیر انقلاب وانقلابی نگه داشتن مردم حضور دارند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت برلزومِ راضی نگه داشتن مردم توسط بسیجیان تاکید کرد وافزود: دشمنانِ داخلی و خارجی کمرِ همت بسته اند که به انقلاب ضربه بزنند و تنها راهی که می توانند به نظام آسیب بزنند، نارضایتی مردم از نظام است.

سرهنگ دوهندو با بیان اینکه نظامِ جمهوری اسلامی ایران به وفاداریِ بسیجیان استوار است واین شعارنیست بلکه واقعیت است، گفت: بسیجیان باید ازفرهنگ شهیدان که آمریکا را سرجایِ خود نشانده، عمران وآبادی به وجود آورده و به ما شجاعت داده است، پیروی کنند.

وی با تاکید براینکه بسیجیان به ما یاد داده اند که در دریافت هدف وماموریت سریع تر از ما هستند، تصریح کرد: ما باید درمحله خود منشا تحولات واثر باشیم ومردم برای رفع و رجوع مشکلات خود به پایگاه ها مراجعه کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت خاطرنشان کرد: مسئولان پایگاه باید بدانند که معضلاتِ فرهنگی و اجتماعی محله چیست و اطلاعاتِ دقیق و کاملی از چالش های محله وبرنامه ریزی داشته باشند و راهکار عملی ارائه دهند.

دوهندو با تصریح براینکه ارتباط حوزه، پایگاه وفرماندهی در سپاه، باید بیشتر باشد افزود: ظرفیت بسیج را هیچ سازمانی دراختیار ندارد و با استفاده از این ظرفیت می توانیم افراد محله را جذب کنیم.

وی خواستار اجرایی شدن طرح شهید الله دادی در پایگاه های مقاومت محلات شد وگفت: تعیینِ وضعیت اعضای شورای پایگاه و ثبت دقیق اطلاعات محله و سپس برنامه ریزی براساسِ اطلاعات به دست آمده را باید اجرا کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار