نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان

قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) نقش محوری در سازندگی مناطق محروم دارد

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) اقدامات ارزشمندی در جهت محرومیت‌زدایی انجام داده است
کد خبر: ۸۷۵۴۵۸۷
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان ،آیت‌الله سید احمد میرعمادی عصر امروز در مراسم افتتاح یادمان شهدای گمنام شهرستان دلفان اظهار داشت: در آستانه ماه محرم، ماه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) قرار داریم، ماهی که بزرگ‌ترین حادثه تاریخ بشریت در آن رخ داد و مایه  الگو برای همه است.

وی افزود: مردم استان لرستان به‌ویژه شهرستان دلفان از کسانی هستند که در عزای سید الشهیدا(ع) سنگ تمام  می‌گذارند، عزاداری‌های شما مردم ریشه در عمق ایمان، اعتقاد و باور شما دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بابیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) اقدامات ارزشمندی در جهت  محرومیت‌زدایی انجام داده است عنوان کرد: دفاع از اسلام و ولایت پیام شهدا برای همه ما است.

وی بیان کرد: وصیت‌نامه شهدا این است که جانمان برای اسلام و درراه سیدالشهد است بنابراین هدف ما، هدف سیدالشهدا است امربه‌معروف و نهی از  منکر، اعتلای اسلام، تبعیت عملی از ولایت بوده است.

 آیت‌الله میرعمادی تصریح کرد: استقامت در راه خدا سخن شهیدان است و استقامت بر خواسته عظیمان و با دستور ولایت سعادت‌بخش است، ما باید از شهدا درس  بگیریم و شهدا را همیشه الگوی زندگی‌مان قرار دهیم.

 وی خاطرنشان کرد: باید ویژگی‌های شهدا را در خودمان ایجاد کنیم، ایمان و اخلاص شهدا، ایثار، فداکاری،  وفاداری، یکرنگی، صفا، صمیمت، عبادت، بندگی ، خیرخواهی، دل سوزی و  خدمت درس‌هایی از زندگی شهدا است.

 نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: آنچه وظیفه‌داریم این است که بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.

 ز/

ارسال نظرات