استاندار لرستان خبر داد

وزیر نیرو برای افتتاح چند طرح عمرانی به استان لرستان سفر می‌کند‌

استاندار لرستان گفت: وزیر نیرو برای افتتاح طرح آب‌رسانی شهر خرم‌آباد از سرچشمه کاکا رضا و نیز برای مراسم آغاز به کار نیروگاه هزار مگاواتی به استان لرستان سفر می‌کند.
کد خبر: ۸۷۵۴۷۲۰
|
۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، هوشنگ بازوند ظهر امروز در حاشیه جلسه اضطراری مدیریت بحران استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وزیر نیرو برای افتتاح طرح آب‌رسانی شهر خرم‌آباد از سرچشمه کاکا رضا و نیز برای مراسم آغاز به کار نیروگاه هزار مگاواتی به استان لرستان سفر می‌کند.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته از سوی مأموران آتش‌نشانی خرم‌آباد برای مهار آتش مجتمع تجاری قائم این شهرستان افزود: سرعت عمل در مهار این آتش‌سوزی به نسبت وسعت آن در مقایسه با دیگر آتش‌سوزی‌های رخ‌داده شده بسیار بالا بوده چراکه موضوع کاملاً رصد و کنترل می‌شد.

استاندار لرستان از تشکیل ستاد بررسی و تعین خسارت این حادثه خبر داد و عنوان کرد: این ستاد با مسئولیت مدیرکل بحران استان لرستان علت وقوع این آتش‌سوزی و نیز میزان خسارات واردشده به واحدهای تجاری این مجتمع را بررسی می‌کند و مقرر شد تمامی دستگاه‌های اجرایی برای انجام بررسی‌های لازم با این ستاد همکاری لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به علت وقوع این آتش‌سوزی بیان کرد: با توجه به اظهار نظرات اولیه برق‌کشی غیرمجاز و خارج از کنتور یکی از دلایل وقوع این آتش‌سوزی بوده که علت‌های دیگر آن در دست بررسی است.

بازوند به خسارات واردشده به واحدهای تجاری اشاره و تصریح کرد: متأسفانه خسارات فراوانی به این واحدها واردشده که میزان آن در ستاد یادشده بررسی خواهد شد تا واحدهای دارای بیمه از طریق مجاری قانونی بتوانند خسارات خود را دریافت کنند و واحدهایی که بیمه نبوده‌اند مشخص شود به چه علت بیمه نبوده‌اند.

وی افزود: همچنین دستگاه‌های حفار و خدمات رسان مکلف شده‌اند نسبت به ساماندهی خدمات آب، برق و گاز این مجتمع همکاری لازم را با آسیب دیدگان انجام دهند.

 
 ز/
ارسال نظرات
آخرین اخبار