خبرهای داغ:
در آیین پیاده روی و خاطره گویی رزمندگان دفاع مقدس در سد علویان مراغه مطرح شد؛

دار و ندارمان فدای انقلاب/مقابله با دشمن نیازمند عزم مردم و مسئولان

خبرگزاری بسیج: یکی از بازماندگان دوران دفاع مقدس در این آیین با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس، رزمندگان و ایثارگران از جان، مال و هستی خود در راه اسلام و حفظ انقلاب اسلامی گذشتند، گفت: امروز هم هر جا لازم باشد باز هم مثل دوران جنگ تحمیلی آماده جان فشانی هستیم و اگر نیاز باشد، خانواده و دار و ندارمان را فدای انقلاب اسلامی می کنیم.
کد خبر: ۸۷۵۴۷۴۵
|
۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، طیب خیرالهی افزود: ما همان همرزم شهید باکری هستیم که به هیچ وجه از ولایت دور نخواهیم شد و همیشه گوش به فرمان ولایت هستیم.

وی حضور دشمن در فضای مجازی را یاد آوری و تاکید کرد: دشمن در جنگ سخت تو دهنی خورده، به فضای مجازی روی آورده امروز فعالیت در فضای مجازی و صیانت از فرزندان و خانواده خود کمتر از حضور در میدان جنگ نیست.

این یادگار دفاع مقدس افزود: دشمن پس از شکست در دوران دفاع مقدس روزنه های مختلفی را برای ضربه زدن به ایران اسلامی امتحان کرده ولی به برکت وجود رهبر فرزانه و آگاه به زمان هرگز موفق نخواهد شد.

فرمانده سپاه مراغه نیز در ادامه گفت: پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت برای تبیین فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در جامعه باید تلاش بیشتری کنند.



رضا سامی در جمع پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت که به مناسبت روز قشر برگزار شده بود افزود: سپاه سنگر مستحکم انقلاب اسلامی است و باید در برابر شیوه های دشمنان داخلی و خارجی آگاه و هوشیار باشد.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب، عزم و اراده مسئولان و مردم برای ایجاد وحدت و ایستادگی در برابر تهدیدات دشمن ضروری تر از همیشه است.

سامی بیان کرد: نظام سلطه با استفاده از ابزارهای رسانه های و تبلیغی خود درصدد ترویج سبک زندگی غربی و ضربه زدن به ارزش ها و آرمان های انقلابی و اسلامی است.

وی افزود: تبیین ارزش های هشت سال دفاع مقدس به عنوان فرهنگ والای انقلاب و اسلام توسط پیشکسوتان جهاد و شهادت باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها