امام جمعه موقت بافق:

تنها دستاورد برجام اثبات بی اعتمادی به آمریکا بوده است

امام جمعه موقت بافق گفت : بارها مقام معظم رهبری امام خامنه ای در مورد بی اعتمادی به طرف مقابل مذاکرات فرمودند. حالا بعد از 8 ماه از اجرایی شدن برجام تنها نتیجه آن اثبات بی اعتمادی به آمریکا بوده است.
کد خبر: ۸۷۵۴۸۲۸
|
۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲

به گزارش خبرگزرای بسیج به نقل از بافق خبر، خطیب نماز جمعه بافق در خطبه این هفته به بیانات اخیر رهبری در درس خارج ایشان اشاره کرد و گفت:عدم تبعیت بعضی افراد و سکوت عمارهای انقلاب سو تعبیرهایی به وجود آورد که رهبر معظم انقلاب خود مجبور شدند روشنگری کنند که این مسله در طول انقلاب مسبوق به سابقه بوده است

حجت الاسلام محمد رضا حقیقت در ادامه با اشاره به سخنان ریس جمهور سازمان ملل بیان داشت: رئیس جمهور به جمع گلایه مندان از بد عهدی آمریکا پیوست. آمریکا ۲ میلیارد دلار از دارایی ایران را آزاد نکرده است.وزیر امور خارجی نیز گفته هیچ تلاشی از سوی آمریکا برای عمل به تعهداش انجام نگرفته است.

وی در ادامه تنها نتیجه برجام بعد از اجرایی شدن را اثبات بی اعتمادی به دشمن بخصوص آمریکا دانست و افزود: تنها دستاورد برجام حرفی بود که بارها مقام معظم رهبری امام خامنه ای در مورد بی اعتمادی به طرف مقابل مذاکرات فرمودند.

امام جمعه موقت بافق با اشاره به آغاز ماه محرم هدف امام حسین از قیام احیای امربه معروف و نهی منکر بیان داشت و اظهار داشت: استکبار ستیزی در پیشانی عاشورا می درخشدو مهم ترین معروف در مکتب عاشورا است و اصلی ترین رکن مکتب همه انبیاء ، پیامبر اسلام ، در نهضت امام خمینی ( ره) و همواره رهنمود مقام معظم رهبری بوده است.

وی در ادمه با اشاره ۱۳ مهرآغاز هفته نیرو انتظامی از تلاش همه نیرو مخلص و زحمت کش آن تشکر کرد و بیان داشت: یکی از پایه امنیت ملی ، امنیت انتظامی است. در آرمانهای اسلام دونعمت یکی امنیت و سلامت دارای اهمیت زیادی است.

خطیب جمعه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد نیرو انتظامی بیان داشت: یکی از ویژگی های نیرو انتظامی اقتداراست تا بتواند از مردم و مملکت دفاع کند. این احساس اقتدار باید به مردم منتقل شود. از جمله ویژگی دیگر این نیرو ها مهربانی و درستکاری و خدمت گزاری به مردم است.

وی در ادامه روز دوم محرم ورود امام حسین به کربلا را مصادف با هجرت امام خمینی ( ره) از عراق به پاریس بیان داشت : این هجرت باعث شد صدای انقلاب به گوش عالم برسد. ارتباط با نیروهای انقلابی همچنان ادامه پیدا کرد تا سال 57 انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

حجت الاسلام حقیقت در پایان با اشاره به ۹ مهر روز حمایت از کودکان فلسطینی اظهار داشت: ما به عنوان یک مسلمان باید از دستورات قرآن و پیامبر تبعیت کنیم و به مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم فارغ از دین و مذهب در هر کجای دنیا باشد بپردازیم.

ارسال نظرات