خبرهای داغ:
امام جمعه اندیمشک:

محافل امام حسین (ع) را باید کیفیت ببخشیم

امام جمعه اندیمشک در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم گفت: باید محافل عزای امام حسین (ع) را کیفیت ببخشیم.
کد خبر: ۸۷۵۴۸۵۳
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲
به گزارش خبرنگار روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک ، حجت الاسلام نعمت الله خدامی افزود: عزاداری برای امام حسین (ع) فقط سینه زنی و گریه نیست، بلکه سخنرانی، روضه و تلاوت قرآن از جمله برنامه هایی است که می تواند به عزاداری کیفیت ببخشد.
 
وی در ادامه با اشاره به لزوم ریختن اشک برای امام حسین (ع) گفت: گریه برحسین (ع)  لوازمی  دارد از جمله، شناخت و معرفت نسبت به امامت و مظلومان که اکنون روا می شود، آمادگی برای نصرت امام حسین (ع) و امام عصر (عج) چرا که این گریه ها برای تنهایی آنهاست.
 
حجت الاسلام نعمت اللله خدامی در ادامه با اشاره به حلول ماه محرم این ماه را به همه بخصوص شیعیان تسلیت و گفت: باید آمادگی های لازم برای احیای عظیم ابا عبدالله الحسین (ع) داشته باشیم.
 
وی در ادامه به اشاره به اینکه شیمون پرز به درک واصل شده گفت: در روز های گذشته خبر خوش به مردن شیمون پرز منتشر شد که از آن می توان بعنوان هدیه ای برای شبکه مقاومت یاد کرد.
 
در پایان اقامه نماز جمعه این هفته شهرستان اندیمشک پرچم اسرائیل غاصب و امریکا با حضور عموم مردم و مسئولین شهرستان با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به آتش کشیده شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها