خبرهای داغ:
مشاور وزیر و مدیر کل بازرسی وزارت نفت در بازدید از شرکت گاز آذربایجان شرقی:

مدیران باید از پاسخگویی هراسی نداشته باشند

خبرگزاری بسیج: مشاور وزیر و مدیر کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت نفت، ضمن تاکید بر پاسخگو بودن مدیران، گفت: مدیران باید فرهنگ پاسخگویی را افزایش داده و از پاسخگویی هراسی نداشته باشند.
کد خبر: ۸۷۵۵۴۶۸
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، سیدرحیم عقیق با بیان اینکه خداوند متعال از همه چیز آگاه است و کسی که آگاه نیست باید توجیه شود، افزود: توجیه، توضیح، تبیین و تشریح از الزامات مدیران پاسخگو می باشد.

وی کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری را موجب رشد شرکت های رو به رشد دانست و افزود: با ایجاد و اصلاح فرآیندها و استفاده از سامانه های مرتبط رشد و شکوفایی شرکت های رو به رشد فراهم می شود که خوشبختانه شرکت گاز آذربایجان شرقی در این خصوص پیشرفت های خوبی داشته است.

عقیق نقش روبط عمومی ها در اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مصرف بهینه را بسیار موثر خواند و اظهار داشت: با شناسایی و ارائه راهکارهای موثر باید مصرف گاز در کشور کنترل وگرنه با افزایش روند کنونی مصرف گاز اگر چندین طرح نیز در پارس جنوبی به شبکه اضافه شود جوابگو نخواهد بود.

وی تاکید کرد: مردم از زحمتی که برای تولید و انتقال گاز طبیعی در سرما و گرما کشیده می شود آگاه نیستند با فرهنگ سازی استفاده بهینه از گاز طبیعی می توان میزان مصرف را کاهش داد و این امر به نفع اقتصاد کشور است و روابط عمومی ها در این خصوص باید بیشتر از گذشته تلاش کنند.

سید رحیم عقیق با اشاره به وصول مطالبات گفت: امروز دیگر مماشات معنی ندارد باید وصول مطالبات جدی تلقی شود مطالبات سازمان به منزله بیت المال است و در حفظ بیت المال نباید کوتاهی شود.

در ابتدای این جلسه مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی طی گزارش کاملی فعالیت ها، ماموریت ها وچالش های پیش رو و اقدامات انجام شده در شرکت گاز استان را تشریح کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها