امام جمعه شهرستان بروجرد

امنیت یکی از بزرگترین نعمات الهی است

حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بروجرد درصبحگاه مشترک نیرو های مسلح که در ستاد انتظامی برگزار شد گفت : امنیت یکی از بزرگترین نعمات الهی است
کد خبر: ۸۷۵۵۴۷۴
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان ، حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بروجرد درصبحگاه مشترک که در ستاد انتظامی برگزار ضمن عرض تسلیت وتعزیت به مناسبت نزدیک شدن به ایام حزن واندوه اباعبدالله الحسین وهمچنین عرض تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت : امنیت یکی از بزرگترین نعمات الهی است که بخش عمده ای از آن توسط نیروهای نظامی و انتظامی تامین می شود .

ایشان افزود:نیروی انتظامی یکی از آن نهادهایی است که میتواند نقش مهمی را ایفا نماید.و تقویت نیروی انتظامی باعث بالا رفتن امنیت ملی در کشور می شود.

وی گفت :اقتدار نیروی انتظامی باید به گونه ای باشد که افراد بزهکار و خلافکار به محض مشاهده این نیرو در خود احساس رعب و وحشت نمایند وافراد با تقوا و مومن با دیدن آنها احساس آرامش و دلگرمی کنند.و البته باید وضعیتی بوجود آید که هم نیروی انتظامی در خود احساس قدرت نماید و هم شهروندان جامعه باید احساس کنند که حافظان امنیت اجتماعی آنها از قدرت بالایی برخوردارند.

ترابی خاطر نشان کرد:اعتماد مردم به نیروی انتظامی بالاترین سرمایه برای این نیرو می باشد و همواره در انجام ماموریت های محوله ،این اعتماد یاری گر آنها می باشد و باید به گونه ای عمل کنند که روز به روز اعتماد مردم به آنها بیشتر شود و این مهم در رعایت قانون و امانتداری می باشد.پلیس امین مردم است و این اعتماد را باید در خود حفظ نماید تا همواره مورد اعتماد بوده و بتواند در حفظ امنیت داخلی موفق باشد.

ایشان همچنین از تلاش های جناب سرهنگ دلیر فرمانده انتظامی این شهرستان که در جهت برقراری و حفظ امنیت بروجرد موفق بودند ،قدردانی کردند.

وی افزود : بحمداله آمار سرقت در حد بالایی کاهش پیدا کرده است.آمار قتل قریب به ۸۰ درصد کاهش یافته است ودر دو ساله اخیر کشف سرقت ها به ۹۸ درصد ارتقا پیدا کرده است.همچنین باندهای سرقت منلاشی شده و در بحث مواد مخدر توفیقات خوبی داشته ایم.در بحث تصادفات فوتی کاهش ۶۰ درصدی داشتیم.

ایشان در پایان گفت:در مقابله با ناهنجاری ها نیروی انتظامی و فرماندهی انتظامی این شهرستان موفق عمل کرده است و تقدیر مردم در این امر خود دلیل روشن و مبرهنی میباشد.

ز/
ارسال نظرات