شهرستان بروجرد

برگزاری یادواره 38 شهید کوی الغدیر بروجرد حوزه مقاومت شهید عبد الحسین کردی

یادواره 38 شهید کوی الغدیر بروجرد حوزه مقاومت شهید عبد الحسین کردی با حضور سردار خسرو عروج مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۵۶۰۷
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ،سردار خسرو عروج مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره 38 شهید کوی الغدیر بروجرد حوزه مقاومت شهید عبد الحسین کردی اظهار داشت : ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) انقلاب کردند و امام(ره) قیام خود را باالگو گرفتن از عاشورا و امام حسین(ع) آغاز کرد و به پیروزی رساند

وی افزود: رزمندگان از آغاز جنگ تحمیلی تابه حال با دست خالی مقابل همه دشمنان ایستادگی کردند و پیروز شدند زیرا سلاح رزمندگان ما اعتقادبه شریعت ومذهب بوده است .

سردار عروج بیان کرد: امروز دشمنان یک جنگ همه جانبه را به ملت ایران تحمیل کرده اند و همه دنیا با پشتیبانی از گروهک های تروریستی و تکفیری قصد شکست اسلام و ایران را دارند.

وی فرمایش حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه دشمنان آن موقع دست از سر ما بر می دارند که ما از دین اسلام دست برداریم را یادآور شد و افزود: این فرمایش امام خمینی(ره) نشان می دهد که دلیل دشمنی دشمنان با ایران، اسلام، قرآن و ولایت می باشد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ایران اسلامی در محاصره است و دشمنان با جنگ نظامی، اقتصادی و فرهنگی عزم خود را برای تسلیم کردن ملت ایران جزم کرده اند.

وی گفت : رزمندگان اسلام در خلوت و تنهایی خود زیارت عاشورا می خواندند و با گریه و زاری های شبانه خود پیروزی را برای کشور رقم می زدند.

وی افزود: جنگ شام نبرد حق علیه باطل است زیرا در این میدان جنگ که هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای مااست همه قدرت های استکباری در مقابل ما صف آرایی کرده اند.

سردار عروج با بیان اینکه جبهه باطل را تکفیری ها و تروریست های ترسو و بزدل اداره می کنند، گفت: جبهه باطل سربازان خود را با زنجیر در میدان نبرد نگه داشته است زیرا آنان همواره از ترس جان خود از میدان جنگ فرار می کنند.

وی اشاره کرد: فرمانده ای بزرگ و مقتدر ملت ایران را فرماندهی می کند،و رزمندگان اسلام با تکیه بر خداوند متعال و الگوگیری از امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) به نبرد می پردازند و شهادت را افتخار بزرگی برای خود می دانند.

 ز/
 
ارسال نظرات