بازیگر فیلم یتیم خانه ایران در گفتگو با«بسیج»:

ارزشمندترین جایزه نقش آفرینی از نگاه خانواده معظم شهدا را گرفتم

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: جایزه ویژه بهترین نقش آفرینی را از نگاه خانواده معظم شهدا دریافت کردم که به این اتفاق افتخار می کنم.
کد خبر: ۸۷۵۵۷۱۸
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹

علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج درخصوص سطح جشنواره مقاومت امسال اظهار داشت: بنده علی رغم میل باطنی ام در جشنواره مقاومت حضور پیدا کردم؛ البته در افتتاحیه نبودم و فیلم ها را ندیدم اما در اختتامیه جشنواره فیلم مقاومت هم کارت جشنواره به دست بنده نرسید احتمالا این کوتاهی از طرف دفاتر فیلمسازی بوده است.

وی در توضیح این ماجرا گفت: با اینکه من در دو فیلم"جشن تولد" و "یتیم خانه ایران" بازی کردم و رول یک هم بودم اختتامیه، تنها حضور من در جشنواره بود و من علی رغم میل باطنی ام به این جشنواره آمدم اما این جشنوراه هم مثل جشنواره های دیگر آقای خزایی دبیر آن بودند و بسیار آبرومندانه و درست برگزار شد و من به هیئت اجرایی جشنواره چهاردهم مقاومت علی الخصوص آقای خزایی خسته نباشید عرض می کنم.

بازیگر سینما و تلویزیون عنوان کرد: تعجب می کنم چرا کارت حضور در جشنواره به دستم نرسید اواسط برگزاری آن از دفاتر فیلم ها برای دیدن فیلم و یکبار هم در نشست خبری دعوت شدم که برای من تعجب برانگیز بود که چرا تا قبل از آن با من تماسی گرفته نشده بود و کارتی از سوی دفاتر داده نشد تا در جشنواره مقاومت حضور یابم و این مسئله حالم را بد کرد.

بازیگر فیلم "یتیم خانه ایران" تصریح کرد: شاید دوستان در دفاتر فیلمسازی به هوای همدیگر فکر کردند من را دعوت کرده اند و تماس نگرفتند نمی دانم علت چی بوده و خیلی دلگیر بودم با اینکه در دو فیلم نقش آفرینی کردم اما در جشنوراه حضور نداشتم تا اینکه روز جمعه مستقیما با من تماس گرفتند و ابلاغ کردند و من به احترام آن عزیزان و جشنواره و خانواده های عزیز شهدا در اختتامیه حضور پیدا کردم و در غیر این صورت نمی آمدم.

علیرام نورایی گفت: نمی دانم تا کی قرار است این کوتاهی ها اتفاق بیفتد و وقتی فیلم داریم دعوت نمی شویم خیلی سوال برانگیز است خیلی ها در این جشنواره حضور پیدا می کنند اما ما که به نوعی دخیل در ساخت آثار هستیم گاهاً دعوت نمی شویم و یا دعوتنامه به دستمان نمی رسد نمی دانم. مطمئنا خود جشنواره با حضور من مشکلی نداشت جشنواره من را دعوت کرده اما احتمالا کوتاهی از دفتر سازندگان و تهیه کنندگان بود به هر حال دعوت نامه و یا کارت ورود به جشنوراه مقاومت به دستم نرسید و حتی آقای خزایی از شنیدن این جمله تعجب کردند.

نورایی یادآور شد: جایزه ویژه بهترین نقش آفرینی را از نگاه خانواده معظم شهدا دریافت کردم که به این اتفاق افتخار می کنم و همانطور که در جشنواره هم گفتم قطعاً ارزشمند ترین جایزه در طول عمر حرفه ای ام بوده و خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار