مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گفتگو با بسیج:

تقدیم بیش از 100 شهید طلبه گواه تربیت انقلابی حوزه علمیه جعفریه بهشهر است

حجه الاسلام غلامی تاسیس حوزه علمیه جعفریه بهشهر را ثمره تلاش عالم فرزانه حضرت آیه الله علامه شیخ ابوالحسن ایازی خواندکه تا کنون بیش از نیم قرن در امور معرفت علمی و دینی دایر بوده و از آن مبادی بالغ بر 4 هزار طلبه تربیت و پرورش یافتند.
کد خبر: ۸۷۵۵۸۰۶
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجه الاسلام والمسلمین یدالله غلامی در گفتگو با بسیج از برگزاری یادواره عالم عارف حضرت آیه الله کوهستانی رحمه الله علیه در سومین روز ماه محرم الحرام در رستمکلای بهشهر خبر داد.
 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا در خصوص ماندگاری آیه الله ایازی گفت: ماندگاری این عالم عارف به غیر از  بکار گیری روش و سبک اخلاقی منحصر به فرد و حسنه ایشان در تدریس طلاب و پیشتازی در عمل به مبانی اسلامی، به سفارش و تاکیدات  عالم عارفی دیگر چون حضرت آیه الله کوهستانی رحمه الله علیه، موسس حوزه علمیه جعفریه رستمکلا با بیش از 50 سال قدمت می باشد که در زمره باقیات صالحات قرار داد. 
 حجه الاسلام غلامی  تاسیس حوزه علمیه جعفریه بهشهر را ثمره تلاش عالم فرزانه حضرت آیه الله علامه شیخ ابوالحسن ایازی خواندکه تا کنون بیش از نیم قرن در امور معرفت علمی و دینی دایر بوده  و از آن مبادی  بالغ بر 4 هزار  طلبه تربیت و پرورش یافتند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا اظهار داشت:  در دوران نهضت انقلاب اسلامی و پس از پیروزی آن، این حوزه نقش ویژه ای ایفا کرد، به گونه ای که تقدیم بیش از 100 (108) شهید طلبه و روحانی  در دوران دفاع مقدس گواه تربیت انقلابی حوزه علمیه جعفریه رستمکلا است.
وی یادواره آیه الله ابوالحسن ایازی و 108 شهید دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را تکریم و گرامی داشت یاد و خاطر  عالم وارسته و روحیه مقاوم شهدا حوزه علمیه جعفریه دانست و ادامه داد: این یادواره از ساعت 9 الی 14 چهارشنبه 14 مهرماه مصادف با سومین روز محرم الحرام (دهه اول عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع)) در مسجد جامع رستمکلا و در جوار مضجع نورانی عالم ربانی با سخنرانی دادستان کل کشور برگزار می شود. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها