بهرام‌نیا در گفتگو با«بسیج»:

اصلاحیه قراردادهای جدید نفتی را ندیدیم اما با سفارش لاریجانی به آن اعتماد کرده‌ایم!

رئیس مجلس گفته بود که کمیته تطبیق به ریاست آقای اسماعیلی تمام 15 مورد را اصلاح کرده است و کوچکترین مورد جزئی دیگری وجود ندارد. آقای لاریجانی رئیس قوه مقننه هستند و صاحب قدرت و ما هم به حرف ایشان اعتماد کردیم.
کد خبر: ۸۷۵۶۱۳۰
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵

حسن بهرام نیا عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درباره دادخواستی که سازمان حقوقدانان بسیج تقدیم به دیوان عدالت اداری کرد گفت: من از جزئیات دادخواست اطلاعی ندارم ولی موضوعی که مهم است اینکه باید 15 ملاحضه‌ای مقام معظم رهبری در نظر داشتند باید لحاظ می‌شد. اگر این ملاحظات رعایت شده باشد اجرای آن ایرادی ندارد.

وی در اظهاراتی عجیب پرده از یک واقعیت تلخ برداشت و در پاسخ به این سوال که آیا شما اصلاحیه‌ها را دیده‌اید گفت: خیر. اصلاحیه قراردادهای جدید نفتی را ندیدیم اما با سفارش لاریجانی به آن اعتماد کرده‌ایم!اگر واقعاً تمام موارد 15 گانه برطرف شده و مشکلی ندارد باید سریعاً اجرایی شود. تمام دوستان بنده در کمیسیون به اعتماد آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که مهر تأییدشان را بر این اصلاحیه زده اند، با این که هیچ متنی از این اصلاحیه دیده نشده است گذشته ایم و اعتماد حاصل شده است.

بهرام نیا تأکید کرد: رئیس مجلس گفته بود که کمیته تطبیق به ریاست آقای اسماعیلی تمام 15 مورد را اصلاح کرده است و کوچکترین مورد جزئی دیگری وجود ندارد. به هر حال آقای لاریجانی رئیس قوه مقننه هستند و صاحب قدرت و ما هم به حرف ایشان اعتماد کردیم.

ارسال نظرات