برگزاری جشن عاطفه ها در مدارس نیر

جشن عاطفه ها در مدرسه خیری دکتر عزیز وثوقی نیری با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۶۳۵۲
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از نیریمیز، مرحله دوم جشن عاطفه ها در مدارس شهرستان نیر با همکاری مدیریت آموزش و پرورش نیر و کمیته امداد حضرت امام (ره) این شهرستان انجام یافت.

مراسم نمادین این جشن با حضور احمدی فرماندار نیر، یوسف احمدی مدیر آموزش و پرورش نیر و جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای دولتی شهرستان همزمان با مدارس استان اردبیل، در آموزشگاه دخترانه خیری دکتر عزیز وثوقی نیری برگزار شد.

مهدی احمدی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش نیر در این مراسم با اشاره به فرهنگ ایثار و فداکاری و عمل به شعر شاعر بزرگ ایران سعدی " بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند " و اقتدا به مولای موحدان حضرت علی (ع) به عنوان اسوه و سمبل فداکار و مرد بزرگ تاریخ بشریت، هدف از اجرای این جشن در مدارس را اشاعه فرهنگ احسان و نوع دوستی و نهادینه کردن فرهنگ انفاق در حمایت از دانش آموزان نیازمند بر شمرد.

وی به شعار جشن عاطفه ها با عنوان مهر در انتظار همدلی اشاره کرده و افزود: انتظار می رود امسال اولیای عزیز دانش آموزان بیش از پیش در امورات مدارس شهرستان مشارکت داشته باشند.

یوسف احمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر نیز اظهار داشت:: این مرحله از جشن عاطفه ها همزمان با سراسر مدارس استان در مدارس شهرستان نیر به منظور جمع آوری کمک ها و هدایای دانش آموزان عزیز جهت یاری رساندن به دانش آموزان نیازمند و محروم اجرا شده تا این سنت حسنه الهی در بین دانش آموزان عزیز به یک باور و اعتقاد قلبی تبدیل شود .

مرحله اول از جشن عاطفه ها قبل از بازگشایی مدارس در مراکز نیکوکاری، مساجد، مصلی های نماز جمعه و میادین شهر نیر انجام یافته است.

ارسال نظرات