خبرهای داغ:
عضو شورای جامعه پزشکی سپاه استان همدان:

حلال بودن روزی جنبه فردی دارد

عضو شورای جامعه پزشکی سپاه استان همدان گفت: حلال بودن روزی جنبه فردی دارد و به خود فرد وابسته است.
کد خبر: ۸۷۵۶۴۱۰
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر سعید نظری به مناسبت گرامیداشت هفته ایمنی در نیروهای مسلح در همایش ایمنی و سلامت در جمع پاسداران و سربازان سپاه انصار الحسین(ع) همدان اظهار داشت: بر اساس آیات قرآن غذای انسان باید حلال و طیب باشد و حلال بودن روزی جنبه فردی دارد و به خود فرد وابسته است.

وی در خصوص طیب بودن روزی انسان ابراز داشت: از آن جایی که بسیاری از مواد غذایی امروزه ارگانیک و طبیعی نیستند و به صورت یک فرایند صنعتی تولید می‌شوند، طیب نیستند.

عضو شورای جامعه پزشکی سپاه استان همدان گفت: امروزه برخی از مواد غذایی مصرف شده نه تنها سودمند نیستند بلکه برای سلامتی روحی و جسمی انسان نیز است، گاه مشاهده می‌شود که حتی برخی از مواد غذایی در بدن انسان تولید سم یا الکل می‌کنند.

وی با اشاره به احادیث معصومین (ع) در زمینه سلامتی افراد خاطرنشان کرد: امامان معصوم(ع) عالم به «ماکان و مایکون» هستند و بهترین سفارشات را در کلام نورانی خود به ما فرموده‌اند اما قابل توجه است که برخی از کشورهای غربی به آن عمل می‌کنند ولی ما هنوز روش‌های نادرست گذشته خود را ادامه می‌دهیم.

در پایان این مراسم از 10 نفر از کارکنانی که در حوزه ایمنی و تامینی اثرگذار بودند، تقدیر شد.

گفتنی است؛ در نیرو های مسلح از 7 تا 13 مهر ماه هفته ایمنی نامگذاری شده است که از اهم برنامه‌های این هفته همایش آگاه‌سازی در بین رده‌ها، سخنرانی ائمه جماعات در بین الصلاتین در سپاه و تهیه و توزیع پوستر، بنر و برشور و سخنرانی فرماندهان در سطح نواحی و رده‌های سپاه استان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات