اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی میناب به منطقه عملیاتی

نخستین کاروان از راهیان نور دانش آموزی دختر دوره متوسطه دوم شهرستان میناب با بدرقه مسئولین آموزش و پرورش و سپاه میناب به مناطق عملیاتی اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۵۶۵۶۳
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه امام سجاد(ع) ؛سید حسن فاطمی در حاشیه اعزام دانش آموزان بسیجی شهرستان میناب به اردوی راهیان نور جنوب گفت: اعزام کاروان‌های دانش‌آموزی به مناطق جنگی از جمله برنامه‌های منظم سپاه با همکاری آموزش و پرورش است که با قوت انجام می‌شود. 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب گفت: خروجی کار راهیان نور باید تصویری از ایستادگی و مقاومت رزمندگان در ذهن دانش آموزان ترسیم شود و با فرهنگ سازی در تراز انقلاب اسلامی اهداف دشمن خنثی شود.

وی تاکید کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان و اثرات مخرب فضای مجازی و ماهواره بر روی باورها و اعتقادات نسل جوانسفر های راهیان نور در راستای الگوسازی فرهنگ انقلابی و انتقال و نهادینه کردن روحیه ی ایثار و مقاومت در نسل جوان برنامه ریزی شده است. 

سرگرد فاطمی هدف از این اعزام را آشنایی با فرهنگ استقامت، تقوی، ایستادگی و تبعیت از ولی فقیه دانست و بیان کرد: کاروان ۸۰ نفره راهیان نور دانش آموزی دختر دوره متوسطه دوم مقطع دهم و دوازدهم از مدارس دخترانه شهرستان میناب با بدرقه مسئولین آموزش و پرورش و سپاه به مناطق عملیاتی اعزام شدند. 

جانشین ناحیه میناب با اشاره به استقبال بی نظیر دانش آموزان بسیجی و عموم از اردو های راهیان نور جنوب و دریایی گفت: یکی از راه های مقابله با جنگ نرم دشمن و بصیرت و آگاهی اردوهای راهیان نور می باشد. 

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات