نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در گرو همدلی و همکاری است

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در گروی همدلی و همکاری است.
کد خبر: ۸۷۵۶۸۴۴
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی به مناسبت هفته ناجا در نشست هم‌اندیشی با ائمه جمعه و جماعات استان هرمزگان در بندرعباس اظهار داشت: وظایفی که به عهده نیروی انتظامی است مورد قبول همه ماست و می‌دانیم که ناجا با گستردگی دامنه ماموریت‌هایش مبارزه با جرایم و آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه را به عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه اهل سنت و تشیع هر دو بر حرام بودن قاچاق کالا، مواد مخدر و مشروبات الکلی معتقدند افزود: امنیت حاکم در جامعه را مدیون فرمان‌برداری از فرماندهی کل قوا و هماهنگی با نیروی انتظامی می‌دانیم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، اتحاد را رمز موفقیت بین مسلمانان دانست و گفت: نباید به گفته‌های افرادی که با صحبت‌های بی‌پایه و اساس قصد برهم زدن وحدت میان مسلمانان را دارند، توجه کرد.  

نعیم‌آبادی با اشاره به اینکه در دنیا، 4 هزار و 500 اتاق فکر وجود دارد، ادامه داد: این افراد هدفی جز تخریب افکار مسلمانان ندارند.

وی همدلی، همکاری و هم‌صدایی را از ابزارهای مقابله با آسیب‌های اجتماعی برشمرد و بر اتحاد میان مسلمانان تاکید کرد.

کشف 47 تن انواع مواد مخدر در استان

در ادامه فرمانده انتظامی استان هرمزگان بر همکاری ائمه جمعه و جماعات جهت تسهیل ماموریت‌های ناجا تاکید و تصریح کرد: با همکاری این عزیزان قطعا ماموریت‌های پلیس تسریع و تسهیل خواهد یافت.

سردار عزیزالله ملکی به کشف 47 تن و 120 کیلوگرم انواع مواد مخدر در نیمه نخست امسال اشاره و از افزایش 23 درصدی این کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

وی با اشاره به کشف 415 میلیارد تومانی کالای قاچاق از ابتدای سال جاری تا کنون افزود: این آمار نسبت به‌مدت مشابه سال قبل افزایش 52 درصدی کشفیات را نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار امیدواری کرد که با کمک ائمه جماعات و نمایندگان ولی فقیه، هم‌چون سنوات گذشته در اجرای هرچه بهتر ماموریت‌های پلیس در راستای امنیت مطلوب شهروندان توفیقات مطلوبی به‌دست آوریم.
ارسال نظرات