اعزام 80 نفر از بسیجیان کوثری به سرزمین نور

کاروان زیارتی راهیان نور خواهران شهرستان کوثر در قالب 2 اتوبوس (80 نفر) راهی سرزمین نور، کربلای ایران در شمالغرب کشور شدند.
کد خبر: ۸۷۵۷۳۱۲
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر به نقل از کوثرخبر، سرهنگ دوم پاسدار بیژن راعی، فرمانده سپاه ناحیه کوثر صبح امروز سه شنبه در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور کوثر به مناطق عملیاتی جنوب اظهار کرد: این کاروان شامل 80 نفر از اعضای پایگاههای بسیج شهری و روستایی این شهرستان است که به مدت دو روز از مناطق عملیاتی شمالغرب کشور بازدید می کنند.

وی افزود: این کاروان با 2 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام می شوند و تعدادی از رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان به عنوان راوی، مربی، سرپرست و روحانی آنها را در طول بازدید همراهی می کنند.

فرمانده سپاه کوثر گفت: یک اکیپ کامل پزشکی و امدادی نیز با تجهیزات لازم و کامل، در طول سفر آماده ارائه خدمات به کاروان هستند.

سرهنگ دوم راعی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان دارد، افزود: آشنایی با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی، بازخوانی وصیت نامه ها و خاطرات شهدا و چگونگی انجام عملیات های این دوران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از اهداف اصلی اعزام کاروان های راهیان نور است.

ارسال نظرات