زنگ احیای امر به معروف و نهی از منکر در مدارس گرمی نواخته شد

همزمان با ماه محرم، زنگ «احیای امر به معروف و نهی از منکر» در مدارس گرمی نواخته شد.
کد خبر: ۸۷۵۷۳۲۰
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از سیفار، به همت سپاه ناحیه گرمی زنگ «احیای امر به معروف و نهی از منکر» با شعار حفظ فرهنگ عاشورایی و ارتقا معنوی دانش آموزان با حضور مسئولان آموزش و پرورش و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در دبیرستان دخترانه حضرت زینب (س) نواخته شد.

توحیدی؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمی در این مراسم به هدف نواخته شدن زنگ «احیای امر به معروف و نهی از منکر» در مدارس اشاره کرد و افزود: این حرکت تلنگری است برای اینکه یادمان باشد که یکی از واجبات دین امر به معروف و نهی از منکر است؛ چرا که این فریضه مهم در طول تاریخ مظلوم مانده است.

حجت الاسلام توحیدی افزود: یادمان باشد این فریضه افضل الفرائض است و یک واجب معمولی نیست و این فریضه فردی نیست؛ بلکه اجتماعی است. یعنی جامعه اسلامی باید آمر به معروف باشد نه یک فرد و این حرکت باید نظارت همگانی باشد و همه مردم خود را موظف بدانند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه این فریضه مهم امر پیشگیری را بر عهده دارد، افزود: این فریضه مهم تعامل میان دو انسان است و از این بابت خیلی حساسبت دارد و آموزش، برنامه ریزی و سازماندهی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سید مهدی حسینی


ارسال نظرات