برگزاری همایش همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک در نیر

همایش همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک به مناسبت هفته نیروی انتظامی در نیر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۷۷۶۷
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از نیریمیز، همایش همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک به مناسبت هفته گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در دبستان صدیقه زهرا (س) شهرستان نیر با حضور فرماندار این شهرستان، مدیر آموزش و پرورش و سرپرست فرماندهی نیروی انتظامی نیر، برگزار شد و از فرهنگ یاران و همیاران پلیس نمونه تجلیل به عمل آمد.

مهدی احمدی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش نیر در این مراسم با اشاره به تاثیر گذاری همیاران پلیس بر رعایت خانواده از قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی اظهار داشت: تاثیر گذاری کودکان در خانواده بر روی پدر و مادری که در حال رانندگی هستند از تذکرات پلیس راهور بیشتر است و بنابراین آنها پتانسیل خوبی برای ایجاد نظم ترافیکی در سطح جامعه به شمار می روند.

فرماندار نیر رعایت ادب و احترام را مهم ترین مولفه در تذکرات برشمرد که به همیاران پلیس آموزش داده می شود.

احمدی فرماندار نیر مواظبت از خود و خانواده را مهم ترین محور آموزشی همیاران پلیس برشمرد و افزود: کودکان با آموزش هایی که دریافت می کنند، نخست در کاهش تصادفات نقش ایفا می کنند و ثانیاً در آینده افرادی قانونمند در جامعه خواهند شد.

تجلیل از همیاران پلیس و اجرای برنامه های محتلف آموزشی و فرهنگی از سوی دانش آموزان همیار پلیس دبستان صدیقه زهرا (س) نیر از برنامه های جنبی این همایش بود.

برگزاری همایش همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک در نیر +تصاویر
برگزاری همایش همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک در نیر +تصاویر
برگزاری همایش همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک در نیر +تصاویر


ارسال نظرات