امام جمعه اصلاندوز:

روحانیون اهداف قیام امام حسین(ع) را به مردم بازگو کنند

امام جمعه اصلاندوز گفت:روحانیون در مساجد و هیاتهای مذهبی فلسفه و اهداف قیام امام حسین(ع) را به مردم بازگو کنند.
کد خبر: ۸۷۵۷۷۸۴
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل از ارس تبار، حجت الاسلام والمسلمین"عظیم اسدزاده" امروز در نشست با روحانیون اصلاندوز ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع) گفت:روحانیون باید مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور و جامعه را برای مردم با توجه به نیاز مخاطب بیان کنند و علاوه بر شور حسینی معرفت حسینی و دینی را گسترش دهند.

وی، رسالت و وظیفه روحانیون را بسیار سنگین و خطیر خواند و گفت:نقش روحانیون در ارتقای سطح آگاهی‌های مردم در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، دینی و... بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود:مردم در پای منبرهای که حاضر می شوند نیازمند مطالب مفید هستند و روحانیون نسبت به این موضوع توجه داشته باشند.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به تاثیرات استفاده نادرست از فضای مجازی در جامعه بخصوص در منطقه گفت:روحانیون در سخنرانی ها حتما موارد استفاده نادرست از فضای مجازی و آسیب های ماهواره را به مردم بخصوص جوانان ارائه داده و در راستای آگاهسازی آنان از ابن آسیب ها تلاش کنند.

حجت الاسلام اسدزاده با اشاره به لزوم بهره گیری مردم و عزاداران از فلسفه و قیام حضرت امام حسین(ع) از روحانیون خواست در منبرها هدف و قیام آن امام همام را به مردم بازگو کنند.

وی با اشاره به فلسفه قیام امام حسین(ع) و اهمیت اقامه نماز گفت:آنحضرت حتی در ظهر عاشورا با وجود اینکهاز توطئه دشمنان آگاه بودند به نماز می‌ایستند تا به ما نشان دهند نماز ستون دین است و باید در همه حال آن را به جای آورد.

امام جمعه اصلاندوز بر حضور پرشکوه مردم و عزاداران در مساجد و دسته جات در ماه محرم تاکید کرد و گفت:دشمنان با هزاران دسیسه و نیرنگ بدنبال کمرنگ کردن مراسمات ماه محرم هستند،اما حضور مردم بخصوص جوانان همواره باعث خنثی سازی نقشه های آنان شده است.



ارسال نظرات