به مناسبت ماه محرم:

خيمه گاه «يار هفتاد وسوم» در پارس آباد مغان افتتاح شد

به مناسبت ماه محرم، نمايشگاه خيمه گاه فرهنگي و هنري يار هفتاد وسوم، در جهت پاسداشت حرمت شهداي كربلا با حضور مسوولان در پارس آباد افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۵۷۸۰۲
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل از آران مغان، در آيين افتتاح اين خيمه گاه فرهنگي كه ظهر امروز (سه شنبه) برگزار شد، امام جمعه، فرماندار، تني چند از اعضاي شوراي تامين و مسئولين ادارات و اهالي فرهنگ و هنر شهرستان پارس آباد حضور داشتند.

این نمايشگاه که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و با مشاركت اداره كتابخانه هاي عمومي، انجمن هنرهاي تجسمي، خوشنويسان و انجمن حمايت از بيماران كليوي، كانون آگهي و تبليغاتي خط سوم و موسسه فرهنگي و هنري شهر آسماني پارس آباد برپا شده، شامل چهار غرفه شامل، ايستگاه قرائت قرآن، خوشنويسي، هنرهاي تجسمي، غرفه عكس و ميثاق نامه است.

در اين خيمه گاه فرهنگي و هنري علاوه بر آثاري از خوشنويسان و معرق كاران خوش ذوق پارس آبادي، جزء خواني قرآن كريم و ايستگاه صلواتي، همچنين ماکت ضریح امام حسین (ع) نيز به نمایش گذاشته شده است.

اين نمايشگاه كه در مقابل اداره پست شهر پارس آباد واقع شده از 12 مهر الي 20 مهرماه جاري براي بازديد عموم شهروندان داير خواهد بود و بخشي از عوايد حاصل از فروش آثار هنري به نفع بيماران كليوي شهرستان پارس آباد هزينه مي شود.



ارسال نظرات