مسئول بسیج جامعه زنان هرمزگان:

نهضت مازنده ایم به دنبال احیاء هویت دینی و ملی دختران جوان

مسئول بسیج جامعه زنان هرمزگان، گفت: نهضت مازنده ایم به دنبال احیاء هویت دینی و ملی دختران جوان می باشد.
کد خبر: ۸۷۵۸۳۶۳
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، منیره محمدی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگاران گفت: حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی بین نسل جوان و همچنین ارتقای نگرش و بینش دختران و احیاء هویت دینی در راستای دفاع از ارزشهای اسلام و انقلاب و فرهنگ ملی کشور ؛ همچنین تقویت شجاعت ، عفت ، احساس مسئولیت ، ایثار و از خود گذشتگی در بین دختران جوان و ترغیب مخاطبان به تقویت و تحکیم مبانی اعتقادی از جمله اهداف مهم این نهضت است.

وی، تصریح کرد: مهم ترین وظیفه و رسالت زن در جامعه اسلامی ما، تربیت نسل مؤمن و انقلابی است که بر این اساس، قوام و دوام هر جامعه به زنان آن جامعه بستگی دارد که سر منشأ اصلی تربیت نیروی انسانی آن جامعه به حساب می آیند و لازم است تا دختران و زنان مسلمان با تشخیص ضرورت ها و بر اساس آموزه های دینی و سبک زندگی اسلامی جهت تشکیل تمدن نوین اسلامی در این عرصه بیش از پیش اقدام کنند.

وی افزود: در حال حاضر که به واسطه توطئه های همه جانبه استکبار جهانی در قالب جنگ نرم خصوصا در حوزه فرهنگ گروه زیادی از جوانان این ملت بالاخص دختران جوان با آسیب های گوناگونی روبرو شده اند شایسته است متولیان فرهنگی و سازمانها و نهادهای دلسوز در راستای باز گرداندن این جوانان به هویت دینی وملی خود برنامه ریزی نمایند.

محمدی، تصریح کرد: از جمله اهداف مهم این نهضت ، ارتقاء سطح آگاهی دختران جوان کشورعزیزمان نسبت به جایگاه و مسئولیت زن مسلمان و احیاء هویت دینی در راستای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و فرهنگ ملی کشور عزیزمان و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی بین نسل جوان از جمله اهداف مهم این نهضت است که در استان اجراء می شود.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان، اظهار داشت: همچنین تقویت شجاعت ، عفت ، احساس مسئولیت ، ایثار و از خود گذشتگی در بین دختران جوان و ترغیب مخاطبان به تقویت و تحکیم مبانی اعتقادی از جمله اهداف مهم دیگر این نهضت است.

محمدی، گفت: ما پیرو مکتبی هستیم که در این مکتب مولا و مقتدای ما امام علی‌(ع) و امام حسین(ع) هستند و دختران جوان ما بایستی پا جا پای شیرزنان کشورمان بگذارند و مقاومت و سربلندی را برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار