فرمانده سپاه فتح؛

رشادت فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس افسانه ای حقیقی است

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی از رشادت‌های رزمندگان این استان گفت: رشادت‌های فرزندان این استان در دفاع مقدس به نحوی است که به صورت افسانه حقیقی در آمده است.
کد خبر: ۸۷۵۸۳۸۶
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷

صبح سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین اختتامیه کنگره ملی 1880 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور سردار عزیز جعفری برگزار شد با بیان اینکه دفاع مقدس ریشه در کربلا و عاشورا دارد، اظهار کرد: رهبری معظم انقلاب در دیدار خود از استان کهگیلویه و بویراحمد این استان را از نظر حماسه و دلاورمردی استان پیشرو دانستند.

فرمانده سپاه فتح استان با اشاره به شهدای این استان گفت: این استان با داشتن 13 هزار جانباز و ده‌ها هزار رزمنده نشان دهنده شیرمردی آن‌ها در دفاع مقدس است.

این فرمانده ارشد نظامی تصریح کرد: رشادت‌های فرزندان این استان در دفاع مقدس به نحوی است که به صورت افسانه حقیقی در آمده است.

وی با اشاره به برخی از رشادت‌های رزمندگان این استان گفت: در عملیات والفجر 8 رزمندگان استان در قالب گردان‌های چندگانه حمایت‌های بی‌بدیل آفریدند.

این فرمانده ارشد نظامی در بیان دلاوری فرماندهان این استان افزود: در نامه یکی از عناصر ضد انقلاب در تاریخ اول فروردین سال 65 آمده که در کافه‌ای در بوکان کردستان شما را دیدیم و پول غذایتان را حساب کرد و می توانستم شما را بکشم اما چون شاهد مبارزات و دلاوری شما بودم دوست نداشتم ناجوانمردانه این کار را انجام دهم.

بوعلی تصریح کرد: رشادت‌های بی‌نظیر شهیدان غواص استان و نقش آفرینی در کربلای  5 و فریادهای الله اکبر با لرکه‌های لری رزمندگان استان همه حاکی از رشادت های رزمندگان این استان است.

وی خاطرنشان کرد: تقدیم تعداد 87 شهید و آزاده و جانباز در کمتر از 24 ساعت و به شهادت رسیدن 7 نفر از رزمندگان این استان در شمال غرب و شهادت تک تیرانداز اسلام شهید مدافع حرم همه از دیگر رشادت‌های رزمندگان این استان است.

این فرمانده با اشاره به رشادت‌های رزمندگان این استان افزود: 98 درصد از شهدای کهگیلویه و بویراحمد در خط مقدم به شهادت رسیدند.

ارسال نظرات