کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی کوثر گفت

هیات های مذهبی فرهنگ ایثار و شهادت را بین مردم ترویج می دهند

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی کوثر گفت: جوانان شهرستان کوثر با برپایی ایستگاه صلواتی و نمایشگاه فرهنگی به عزاداران حسینی ارائه خدمت می کنند و این حرکت خودجوشِ اقشار متعدد بخصوص هیات های مذهبی در منطقه است که فرهنگ ایثار و شهادت را بین مردم ترویج می دهد.
کد خبر: ۸۷۵۸۴۰۵
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر به نقل از کوثرخبر، علی صادقی اظهار کرد:جوانان شهرستان کوثر با برپایی ایستگاه صلواتی و نمایشگاه فرهنگی به عزاداران حسینی ارائه خدمت می کنند و این حرکت خودجوشِ اقشار متعدد بخصوص هیات های مذهبی در منطقه است که فرهنگ ایثار و شهادت را بین مردم ترویج می دهد.

وی از برگزاری مراسم قرائت زیارت پر فیض عاشورا همراه با نماز جماعت صبح در مساجد شهر گیوی خبر داد و افزود: از جمله دیگر برنامه های دهه اول محرم برپایی مراسم معنوی زیارت عاشورا در مساجد شهرستان کوثر است که با استقبال پرشور اهالی منطقه مواجه است.

صادقی با اعلام این مطلب گفت: با عنایت خداوند منان و با توجه به هماهنگی های بعمل آمده با شورای هیات های مذهبی و هیات امنای مساجد جامع، دمیرچی، ابوالفضل (ع)، صاحب الزمان (عج) یک شهری و مسجد امام حسن عسگری (ع) نماز جماعت صبح و قرائت زیارت عاشورا برگزار می‌شود.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوثر در ادامه افزود: این مراسم به همت هیات مذهبی و جوانان برگزار می شود که در آن از کلیه حضار با صبحانه پذیرائی بعمل می آید.

صادقی افزود: در کنار همکاری و مشارکت هیات های مذهبی و مردم در برنامه های فرهنگی، ارزشی و اعتقادی، المان ها و بنر هایی در میدان شهر با موضوع عاشورا و بازسازی واقعه کربلا نصب شده است که از نظر اعتقادی و ارزشی تاثیر گذار است.

وی در ادامه از تمام اهالی حسینی شهر گیوی جهت شرکت در مراسمات فرهنگی دینی دعوت کرد تا با حضور خویش در ندای لبیک به امام خویش کوشا باشند.

ارسال نظرات