با استقبال امیر دریادار سیاری

ناوگروه صلح و دوستی ارتش به کشورمان بازگشت

ناوگروه صلح‌دوستی 42 ارتش جمهوری اسلامی امروز پس از 28 روز دریانوردی به آب‌های جمهوری بازگشت و در شهرستان جاسک پهلو گرفت.
کد خبر: ۸۷۵۸۵۴۲
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری فارس از بندرجاسک در شرقی‌ترین نقطه هرمزگان، ناوگروه دوستی 42 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی پس از 28 روز دریانوردی و سفر به کشور پاکستان، پیش از ظهر امروز به بندرجاسک بازگشت و مورد استقبال امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش قرار گرفت.

دریادار حبیب‌الله سیاری در این باره در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ناوگروه 42 صلح و دوستی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از 28 روز دریانوردی و بازدید از سواحل و بنادر کشور پاکستان در حالی به کشورمان باز می‌گردد که پیام‌آور صلح و امنیت برای کشورهای منطقه و امنیت و اقتدار ایران اسلامی است.

وی افزود: نیروی دریایی یک نیروی راهبردی است و یکی از مأموریت‌های ویژه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توسعه امنیت در آبهای منطقه است که از زمان استقرار در سواحل مکران با برنامه‌ریزی منسجم‌تری در حال پیگیری است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به بازدید ناوگروه‌های دوستی نیروی دریایی از سواحل و بنادر کشورهای مختلف از جمله هند، چین، مالزی، پاکستان و عمان، خاطرنشان کرد: این بازدید سبب رشد همکاری‌ها در این بخش شده و توانسته در زمینه ابلاغ پیام صلح و دوستی ملت ایران به مردم این کشورها نیز نقش بسیار خوبی ایفا کند.

دریادار سیاری تصریح کرد: امواج وسیع ایران هراسی و هجمه‌های دشمنان علیه فرهنگ و تمدن ملت ایران با حضور ناوگروه‌های ارتش کشورمان در آبهای آزاد و یا در بنادر کشورهای همسایه خنثی شده و تأثیر چشمگیری در تعمیق روابط سیاسی و فرهنگی دارد.

به گزارش فارس، شهرستان جاسک در 335 کیلومتری شرق شهر بندرعباس و در سواحل مکران واقع شده است.
ارسال نظرات